Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.02.25. Szerelmünk története 3.

2015. február 25. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Tehát összejöttünk azon a bizonyos sulibulin, de még magunknak se vallottuk be, hogy együtt vagyunk.
Aztán egy hónap múlva írtunk egymásnak levelet, és 1 éven keresztül minden hónapfordulóra írtunk. :)  Annyira IMÁDTAM a leveleit, mindig meghatódtam rajtuk :')
Vagy még adtunk egymásnak apróságokat. :)
Egy évre pl. vettünk egy széttörhető szív medált, ami mai napig a nyakamban van. :) Nem tudom, hogy ő azóta mit csinált vele, de nagyon remélem, hogy eltette, és nem dobta ki. Nem csak azért mert drága volt, hanem mert ez nagyon sokat jelent(ett) nekünk.
Minden egyes percet imádtam, ami vele volt. :') Rengeteg közös élményünk van, és mindenről ő jut eszembe. Azt hittem, hogy örökké együtt leszünk, és együtt fogunk megöregedni. Megígértük egymásnak. És azt is megígértük, hogy csak mi leszünk egymásnak és senki más. Igaz szerelem volt. Annyira boldogok voltunk. De ő nem tartotta be az ígéretét. :'(
Kezdetben szüleim ellenezték, így titkolnunk kellett nagyon sokáig. De végül keresztanyukám beszélt a fejükkel, amit nagyon köszönök neki. :)
Mai napig őrzöm az emlékét, minden apró dolog megvan, ami hozzá kapcsolódik. :')
Szeretem őt. Mindennél jobban. Soha senkit nem szerettem még így, és nem is fogok soha. Egy hülyegyerek, de IMÁDOM. :') ♥♥♥
Nekem ő jelenti az életet.

Nagyon nagyon rosszul esik, hogy ezt tette velem. Azt ígérte, hogy neki nem kell más, mert megtalálta azt, aki kell neki. Mégis elhagyott. :'(
Együtt tanultuk meg, hogy milyen is az az igaz, őszinte szerelem. Amit én mindig is érezni fogok iránta. És tudom, hogy a szíve mélyén ő is így érez.
Remélem rájön, hogy mással nem olyan, mással nem lehet olyan boldog, mint velem.
És nem csak a jó dolgok miatt volt jó vele lenni. Hanem mert akármi volt, mindig ott voltunk egymásnak, és minden rosszat meg tudtunk oldani.
De a kapcsolatunk végén már tényleg csak egyfolytában veszekedtünk, és ő már leszarta az egészet. Már nem tett meg értem annyi mindent mint régen, sőt, alig tett valamit.

Szoktam látni őt a buszmegállóba a csajjal. Még csak nem is köszön. Idegen vagyok a számára...
Ma is láttam, de a csaj nem tudom, hogy ott volt-e. De sose azzal a busszal megy amivel én..

Ő sírt miattam nagyon sokszor. És ez azt jelenti, hogy tényleg én voltam neki az igazi. És nem értem, hogy miért hagyott el, hogy miért kell neki más..:'(

Visszanéztem a képeinket, a közös emlékeket. :')
És annyira hiányzik :'( Mindent megadnék azért, hogy újra olyan boldogok legyünk EGYÜTT..:'(

Végezetül pedig idézek a leveleiből.

1. hónapra ezt írta:

"Sajnálom azokat a perceket
Amit nem tölthettem melletted,
S nem szólhattam bele
Hogy kivel jössz össze.
De ez akkor megváltozott
Amikor a sulibuli összehozott.
Ekkor döbbentem rá, hogy szeretsz
S ebből folytatás lesz.
Azóta a legjobb barátok vagyunk
Akkor is amikor smárolunk,
Nagyon fontos vagy nekem,
Nélküled mi is lenne velem."

(írta *************************** B*11)

Jó éjszakát mindenkinek, szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr407220521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AR5 2015.02.26. 23:07:17

Szia! Egy dologra szeretnem felhivni a figyelmed. Ne mondj olyan informaciokat amibol ossze lehet rakni a kirakost! Ez legyen egy fontos szabalyod! ;)
süti beállítások módosítása