Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2016.02.11. Pontosan egy éve...

2016. február 11. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)
Mizujs veletek? Hogy vagytok? :)

Velem nincsen semmi különös mostanában. Sokat kell(ene) tanulni, szabadidőm nuku. Rengeteg edzésem van (éretteségi felkészítő + tánc), fellépések, angol, fizika tanár, és a többi.
Általában mire hazaérek hulla vagyok, es mikor nagynehezen elkezdek tanulni, bealszok. Aztán pedig nem tudok aludni.
Nah mindegy, azért próbálkozom néha.

Szóval a lényeg.
Pontosan ma van egy éve, hogy közölte velem FACEBOOK-on, hogy ő már nem akar tőlem semmit. Pontosan emlékszem arra a délutánra.
Nem találkoztunk már vagy 2-3 napja, mert "beteg" volt. És amúgy sem voltunk jóban, de ez abban az időben nem volt meglepő. Állandóan veszekedtünk, és ő már szart a fejemre. Ezért még többet veszekedtünk.
Nah és egy éve ezen a napon, amikor végeztem a suliban, mentem a buszmegállóba. És ő is ott volt. (Igen, ment suliba úgy, hogy nekem azt mondta, hogy nem megy). És mikor meglátta, hogy a közelben vagyok, elfutott. De két barátnőm is látta, szóval lebukott. És azt is látták, hogy egy lánnyal elég jól elvolt.
Hát amikor hazamentem ráírtam, és ő közölte velem, hogy sajnálja, nem akarta, hogy így tudjam meg, de gratulál azoknak, akik pletykálnak. Mert ők milyen rossz barátok, hogy beköpik őt... Khm...
Egész délután bőgtem. Akkor még azt mondták, hogy úgyis kibékülünk. De én tudtam, hogy ez más. Nagyon nagyon fájt.
Megbeszéltük, hogy másnap találkozunk, (szülinapom), de ő már akkor eldöntötte, hogy nem akar többé engem.
A másnapi eseményeket holnap írom le.

Azt hittem, hogy egy év alatt sikerült teljesen elfelejtenem őt. Tévedtem.
Folyt. köv.

Jó éjszakát, szép álmokat! :) :*

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr368255430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása