Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.05.11. Ez a nap valahogy kimaradt :O :D amúgy 3 hónapja...

2015. május 14. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Ezt a napot valahogy elfelejtettem megosztani, pedig egész jó volt. :)

3 hónapja, hogy szakítottunk. Annyira sajnálom, hogy ennyire megváltozott. És hogy vége lett. :(

Délelőtt tanultam, délután pedig mentem tanárhoz. Aztán hazafele találkoztam barátnőmmel, akivel szinte csak így tudunk talizni. :( Nah a lényeg, hogy vagy 1 óráig beszélgettünk a "mi sarkunkon". Annyit röhögtünk, meg elmeséltük az egész életünket. :D Jó volt nagyon. :)
Aztán hazajöttem és összevesztem szüleimmel.
"Jó kedved van? Várj 5 percet és valaki mindjárt elbassza." Erről csak ez jutott eszembe...
Aztán jött a sok askos névtelen pofázás, amiről már írtam.

Jó éjszakát, szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr437457874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása