Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.29. Ma van a névnapja...

2015. április 30. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Ma suliban bolondballagás volt. :D Vicces volt. :D És a ballagási fôpróba is ma volt. :)
Holnap már ballagás, mi ballagtatunk, mi díszítünk termet, stb.
Suli után mentem nézelôdni meg elintézni amit kell.
Most is nêztem cipôt, persze nem találtam most se 36-ost. De kaptam egy facebook címet, ahova az egyik bolt kiírja majd ha kap, és akkor rögtön megyek. :D
Mentem a buszmegbe, ott voltak.. De ott volt barátnôm is, szóval nem volt gâz; kibeszéltük ôket. :D
Egy buszon jöttünk haza. Nem bír köszönni. Bunkó..
Már tök jól meg voltam nélküle, erre most találkoztunk, és a puszta jelenlététôl elérzékenyültem. De aztán zenét hallgattam, meg virágot szedtem mamâval, és máris jobb lett. :) Már könnyebben túl tudom tenni magam, ha van néha ilyen picit mélyebb pontom. :) De ehhez az kellett, hogy ez történjen, és hogy feldolgozzam. Hogy aztán erôsebbé váljak. :)
Barátnôm is szakitott a pasijával, és ô is próbâl erôsnek látszani. :) Idôvel az is lesz.

Ma van a névnapja. Nem köszöntöm fel, mert ô se köszöntött fel és még csak köszönni se bír... Pedig felköszönteném...

Mással nincsen semmi különös.

Jah és valami jó infó tanárt nem tud valaki? Nagyon fontos lenne, mert mindjárt érettségi, és még van ami nem megy olyan jól..:(
Szóval aki tud, írjon légyszives! :D :)

Sziasztok, jô éjt emberek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr847414226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása