Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.05.04.-06. Tanulgatás ezerrel..

2015. május 06. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Nekünk most érettségi szünet van, úgyhogy tudtam picit pihenni. Tényleg picit.

2015.05.04. hétfő:

Délelőtt tanultam, délután pedig mentem vásárolni meg először mentem infó tanárhoz.
A vásárlás feldobta a kedvem. :D Az infó tanár is nagyon aranyos, és jól is tanít. :) A fia nem volt otthon, mert osztálykiránduláson volt.

2015.05.05. kedd:

Szinte egész nap tanultam. De azért egy kis séta belefért barátnőmmel. :)
Nem unatkozok mostanában az biztos. :D

2015.05.06. szerda:

Ma találkoztam azzal a sráccal, akivel a buliba ismerkedtem meg. (ezután bulis srácnak fogom szólítani itt).
Beültünk egy kávézóba, aztán elkísért a buszhoz. Ott smároltunk és kész.
Elvagyunk meg minden, de valahogy nem tudom elképzelni magam mellett egy kapcsolatban... Teljesen más, mint én. Más világban él egy picit.
Aztán egy buszon jöttem haza az egyik exemmel, akivel jóba vagyunk. :) Amikor leszálltunk beszélgettünk, és esküszöm vele 3 perc alatt, amíg hazakísért, tartalmasabb beszélgetésem volt, mint a bulis sráccal majdnem 2 óra alatt..
Mostanában elég sokszor összefutunk. :) És most beszéltünk is. :) Egyébként ő a leghelyesebb az összes eddigi pasim közül. :D
És én azt hittem, hogy nincs barátnője. A facebookján semmi erre utaló jel nincs. Viszont megnéztem a csaj adatlapját, ott meg ki van rakva, hogy kapcsolatban van, és a borítóképe is egy smárolós képük (jó mondjuk már 1 éve az van neki kirakva).
Mondom én ezt nem értem..
Nah mind1, azt mondta, hogy még beszélünk. :)

Ma délután megint k*rvára egyedül éreztem magam...megint elkezdett hiányozni..
Találtam pár régi képet a gépen és rájöttem, hogy kib*szottul hiányzik az a hülye feje, amit még mindig IMÁDOK. :(
Nagyon szeretnék beszélni vele, hogy hogy van, mi a helyzet vele mostanság.. De nem is menne, mert annyira felbaszna a tudat, hogy azzal a r*banccal van, hogy szerintem helyben felpofoznám.
Mind1.

"Ez az én sorsom, mert nekem ez jár. Nekem ez jár."

"Ha tehetném az égbe kiáltanék fel, hadd vigye el a hangom messze a szél.
Én látom, de mégsem érem fel ésszel, csak hamis démonokat kergetnék.Ma még fáj, a pokol vár; de holnap nevetve mondok imát,
Hogy ez az én sorsom, mert nekem ez jár. Nekem ez jár."

/Majka, Curtis, BLR feat. Pápai Joci - Nekem ez jár/

Holnap is megyek tanárhoz, akkor már otthon lesz a bulis srác is. Jajj nem tudom...

Jól elvagyok most így, hogy pasizgathatok nyugodtan. Nem akarok kapcsolatot.

Jó éjszakát emberek! Jók legyetek! :) Szép álmokat! :) :* ♥

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr707436212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása