Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.19., 20., 21., 22. Elfoglalt mindennapok..

2015. április 22. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Nagyon sajnálom, hogy nem írtam! :( Mostanában nagyon elfoglalt vagyok, este pedig bealszok..Bepótolom!

2015.04.19. vasárnap:

Tanulgattam, barátnőmnél voltam, kutyáztam, pihentem és készültem a másnapra, ami kemény volt.
Rengeteg szomorú számot hallgattam és megint sírhatnékom volt, de inkább abbahagytam, és lefoglaltam magam mással. Nem érdemli meg, hogy ennyit sírjak miatta. Elhagyott, és ez nagyon fáj, és nagyon k*csögség volt tőle.

2015.04.20. hétfő:

4:30-kor keltem. 6-19:00-ig dolgoztam. 13 órát. Nagyon kemény volt. Mármint azért, mert egész nap álltam, agyilag teljesen lefáradtam, és azért 13 órán keresztül a toppon lenni azért nem egyszerű. De legalább egy barátnőmmel dolgoztam, és jófej emberekkel, így picit elviselhetőbb volt. :)

2015.04.21. kedd:

0. órám volt, szóval nem sokat aludtam. Angolból írtunk, infóból pedig megnéztük az előző dogámat a tanárral, mert 3-mas lett (volna, ha hivatalosan kapnék jegyet), pedig én úgy éreztem, hogy nem lett olyan rossz. Németen a tanár nagyon f*sz volt. Vettünk neki kávét, hogy ne feleljünk, erre feleltetett...Mondjuk 5-öst kapott, aki felelt, de akkor is...A kávéját meg megitta, miközben feleltetett. Hogy lehet valaki ilyen??!
Suli után jött a szokásos táncpróba. Jó volt, azon kívül, hogy a balesetin kötöttem ki. :D Van egy rész a táncban, ahol nekifutok, és a fiúk dobálnak. Hát úgy meghúztam a combom, hogy azt hittem elszakadt az izmom vagy a szalagom. Ráadásul kétszer is megcsináltam egymás után...Ezután elbicegtem edzésre. (Szerencsére nincs messze a sulitól.) Hát ott kettőt forgattam és leültem, mert nem bírtam ráállni. Apa értem jött és elmentünk a balesetire. Megvizsgálták, csináltak ultrahangot és kiderült, hogy nem szakadt el, csak meghúztam, de kímélnem kell, kenegetnem, meg borogatnom. 2 hétig nem csinálhatok semmit. Pedig jövőhét kedden fellépésem lesz, ahova anyáék nem akarnak engedni. De könyörgöm az még egy hét, és led botos lesz, ahol csak forgatni kell. És itt lesz Mikepércsen. Úgyis megyek. Ennyi erővel suliba se menjek...de oda meg menjek...-_-"
Hazajöttem, megcsináltam egy angol feladatsort, aztán kidűltem.

2015.04.22. szerda:

Ma reggel apa bevitt kocsival suliba. 6:45-től matekdogát írtam. Hiányoztam, amikor vettük egy részét, és azóta se értem. 3-mas lett. :( Most úgyis összefoglalunk a hétfői TZ-re, és majd megkérdezem, hogy akkor az hogy is van. Rajzon nem volt tanár, így volt időm előtte szünetbe rendesen megkajálni, és nem kellett kapkodni. A rajzot meg gyorsan lefirkáltam, és elindultam haza, mert mondom ilyen sántikálósan sose érek haza. :D Elmentem a patikába, kiváltani mama kenőcsét, meg vettem magamnak is krémet a húzódásomra.
Nem láttam őket a buszmegállóba. Nagyon hiányzik, szeretném már látni. Én ezt nem bírom felfogni, hogy neki nem hiányzom. Basszus ááá mind1. Még mindig szeretem, és nagyon szar, hogy egy kib*szott sziát nem kapok tőle. Hülye f*sz! :'(
Szóval a buszmegbe már beállt a buszom, csak éppen a második helyre. Mire elbicegtem odáig, már épp indult. Látta, hogy megyek, de azért elindult...Aztán csak megállt és felvett, de még lebaszott, hogy mit sétálgatok itt, honnan tudja, hogy fel akarok szállni. Hülyegyerek, nem látod, hogy nem tudok menni?? Nem mondtam neki semmit, ráhagytam. Egyébként is, nem a 2. helyen kéne kinyitnia az ajtót, hanem az 1.-n. Nah mind1.

Nem telik el úgy nap, hogy ne gondoljak rá. Nagyon hiányzik. És nagyon szeretem. De elhagyott, nem tudok mit csinálni. Nem becsült meg. Pedig nagyon szép álompár voltunk. Dehát...ÖRÖKKÉ te f*sz..:'( Hol van ez?? Megígérted..:'(

Most szeretnék inkább a tanulásra koncentrálni, szóval lehet, hogy nem fogok írni minden nap, de megpróbálok, és bepótolom. Pasikkal pedig egyelőre max kavarok, de semmi több. Nagyon nagy trauma ért, és nem könnyű feldolgozni.
Akivel smároltam, ma ment ki Angliába dolgozni, de azért tartjuk a kapcsolatot. :)

Holnap mesélek nektek közös sztorikat, és idézek a leveleiből. :)

Sziasztok, jóéjt, szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr67390626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása