Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.08. és 04.09. Jobb napok :)

2015. április 09. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Még egyszer bocsánat, hogy nem írtam. Nem volt gépem, telóról meg nem engedi.

Tegnap már suli volt. :( Németen kaptunk a tanártól egy kis csokitojást. :) Matekon írtunk, ami amúgy annyira egyszerű lett volna, hogy csak nah; de hiányoztam is, meg a tanulást se vittem túlzásba, így nem lett valami jó. :( A többi órán semmi különös nem volt. Nyelvtanból kaptam egy 5-öst, pedig arra se tanultam túl sokat. :D
Délután jöttem haza.

Kedden (04.07.) estefelé elkaptam a srácot, (pont itt volt a szomszédban),aki szerelni szokta a gépemet, és el is vitte. Másnap megvette hozzá a dolgokat, és szinte egész nap azt csinálta. Éjfélre lett kész, le is akarta hozni még akkor, de bealudtam. :(

Szerdán és ma egész jól elbeszélgettem egy sráccal, felvidította a napomat. :)) Olyan kis életvidám, mindenkit jó kedvre derít szerintem. :)
Nah és hát ma történt az, hogy smároltunk ezzel a sráccal. 2 hónap után újra smároltam, és újra kaptam egy kis szeretetet fiútól. :) Jó volt. :)

Viszont ez nem jelenti azt, hogy már nem szeretem. Még mindig nagyon szeretem, és ezt ennek a fiúnak is elmondtam, sőt, szinte az egész sztorinkat elmeséltem neki. Még jól is esett elmondani neki. :) Teljesen megérti a dolgokat. :) Ő is elmesélte az ő történeteit. :)

Jah és köszönöm neki, hogy felvidította a napjaimat. :)

Most már írni fogom rendesen a blogom!
És még mindig írhattok, hogy közös sztorit szeretnétek, vagy a leveleiből idézzek? :D

Jók legyetek! :D :)
Szép álmokat! Jó éjszakát! :) :*

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr217355106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása