Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.05.13. Átlagos nap

2015. május 14. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Ma délelőtt tanulgattam, de már annyira unom. Izgulok nagyon.
Közben pedig jöttek a szakítós zenék...akkor kicsit szarul éreztem magam, de már jobb. Felszabadítanak, és segítenek feldolgozni. :)
Délután ismét tanár, és ez volt az utolsó órám. Ez is azt mutatja, hogy vészesen közeledik. Ááááá :D :$
Este még megcsináltam egy feladatsort, és még mindig volt olyan amit nem tudtam. De barátnőm elmagyarázta, amit nagyon szépen köszönök neki. :)

Pasikkal elvagyok, de egyelőre nem akarok kapcsolatot. :)

Ma visszanéztem még azokat a képeinket, amik fent maradtak facebook-on. Annyira látszik a képeken is, hogy mennyire megváltozott. Annyira sajnálom. Pedig egy tökéletes pasi volt. IMÁDTAM. Istenem, legyél olyan, mint régen baby! Nagyon hiányzik az az ember!
Szeretnék vele beszélni. De már az is elég lenne, ha köszönne az utcán...
Azért kíváncsi vagyok mit szólna hozzá, ha összejönnék valakivel...
De nem ezzel a bulis sráccal. :D Jajj istenem, annyira nem az esetem. :D Túl jófiú.
Nekem meg egy hülye fasz kell, aki csak miattam jó. :) És nem árt az se, ha focista. :D És ha B11 az. :D
Utána néztem a vasárnapi meccsüknek, és 3 gólt is rúgott a drágám. :) Úristen...olyan vagyok, mint egy fanatikus rajongó...:D Annyira szívesen elmennék egy meccsére. Valahogy el is fogok! Nem érdekel ha kiröhög...

Szeretlek kicsim!!! ♥♥♥ Várom vissza a régi énedet! :) Tudom, hogy vissza fogsz térni, mert szeretsz. Csak azt hiszed, hogy az a valaki jobb lesz. Jah nem. :D Majd rájössz édes. :)

Jó éjszakát, szép álmokat emberek!  :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr867457892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása