Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.28. Ma lenne 2 év és 7 hónap...

2015. április 28. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Ma egész jó napom volt. Suliban 3 órás fizika dogát írtam, de nagyon nem érdekelt az egész. 3-mas lett. Aztán szenvedés volt az egész nap, még mindig nem pihentem ki a hétvégét, és majd1 elaludtam...Infóra nem mentem be, beszélgettünk, németre se, mert fellépésem volt és még előtte próbálnunk kellett.
Hazajöttem, próbáltunk. Még akkor raktuk össze a tánc végét. :D
Aztán készültünk a fellépésre. :) Nem volt rossz, csak picit elb*sztuk, de annyi belefér. :D Aztán pedig táncolni tanítottuk a közönséget. :) Jó volt, jól éreztük magunkat. :)

Ma lenne 2 év és 7 hónaposak...sajnálom, hogy így alakult, de már megszoktam teljesen.

Ma egy nagyon aranyos barátom elolvasta végig a blogomat, és teljesen átérezte, és meghatódott rajta. :')
Jól esik ezt hallani tőletek. :)
Nagyon régóta ismerem, és nem is tudtam, hogy van ilyen oldala. :O
Nagyon sajnálja, hogy ez történt, és tudja, hogy azért még mindig szeretem, és fogom is mindig is. Így van. De tovább kell lépnem. Kiöntöttem neki a lelkem és nagy sokat segített nekem abban, hogy feldolgozzam, ami történt. Nagyon szépen köszönök mindent! :) És mindenkinek, aki mellettem áll(t)! :)

Tegnap este nézegettem, hogy mi is volt a vasárnapi meccsén. Erre mit látok? Lecserélték egy olyan gyerekre, akit ismerek, és hát kicsit szerencsétlen szegény. :D Ez a hónap vicce. :DDDD
A többi meccsen is lecserélték. :D Jó mondjuk még nem rég ment oda.

Beszélek azzal a sráccal, akivel szombaton ismerkedtem meg. Azt elfelejtettem róla mondani, hogy tud táncolni. :) Az első ilyen, akivel találkoztam. :D De szerintem semmi komolyat nem akar tőlem. Lehet csak arra kellenék neki...hát abból nem eszik. :D

Ma este kb. 8 fiúval beszéltem facebookon. :D De nincsen senkivel semmi.

Sziasztok, jó éjszakát! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr327407856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása