Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.02.26. "Egy szív, egy dobbanás!"

2015. február 26. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Ma ezt a képet szeretném megmutatni.
Ezt a pólót szokta meccsen a mez alá venni.
Ez volt rajta egy szezonzáró meccsen is. Eltervezte, hogyha gólt rúg, akkor leveszi a mezt, és akkor látni fogja mindenki ezt az idézetet, amit a volt, kedvenc edzője mondott. Tudta, hogy sárgát kap érte, de akkor már mindegy volt.
Én írtam rá az idézetet. Engem kért meg rá. :) Ezen a képen még félkész állapotban volt.
Ott voltam a meccsen. Sikerült neki gólt rúgni, levette a mezét és mindenki látta és értette is az idézetet. Mutatott felém egy szívet is. :') <3 És megkapta a sárgáját is. :D
Ez volt az első, hogy szívet kaptam tőle gólörömében. Ezután mindig. :') ♥
Annyira jól esett, hogy ennyire szeret. :') ♥

Ma nem láttam. De mindenről ő jut eszembe.
Ma pl. egy sima tesióráról.
Tollasoztunk barátnőmmel, és a lelátóról egy csomóan nézték a tesinket.
Tavaly egy gyógytesin ő is ott várt engem a lelátón, nézte, hogy hogy tesizünk, és röhögött. :D :') ♥
A másik pedig ami még eszembe jutott, egy mondata, amit még általánosban mondott nagyon sokszor: "Szép volt kicsi! :)"
Általánosban mindketten jártunk röpi szakkörre, és ott mondta mindig. :) Később, amikor összejöttünk és jól csináltam valamit már ezt mondta: "Szép volt kicsim! :) ♥"
Barátnőm, (akivel tollasoztam ma) ő is járt röpire, és neki is mondta ezt. És ma, mikor egy labdát szépen adott vissza, rögtön ez jutott eszembe. :)

Ma ennyit szerettem volna, holnap folytatom :)

Szép álmokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr517223553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása