Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.12.18. Van, ami soha nem múlik...

2015. december 19. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Először is mielőtt azt hinnétek, hogy boldog párkapcsolatban vagyok, hát.... Van egy rossz hírem.... Nem így van! Szakított velem, mert nem szeretett. Éreztem is h van valami ilyesmi, de gondoltam, biztos csak nem tudja kimutatni. "Hát kimutatnám ha érezném"... Köszi :*  De jóban vagyunk, legalább barátok maradtunk. :) 

De amúgy ő se normális. Nekem panaszkodik, hogy milyen depis, meg "forever alone". Pont nekem mondja.. Nah mind1, neki azóta alakul egy kapcsolata. Nekem meg semmi... 

És ha azt hinnétek, hogy az idő minden sebet begyógyít... Hát nem! Nagyon nem! Már 10 hónapja, hogy nincs velem az az ember, akit mindennél jobban szeretek. És még mindig ugyanúgy szeretem, és borzasztóan hiányzik. Soha nem fogom elfelejteni. 

Ez lesz az első karácsony 3 év után, amit nélküle töltök. Már ha belegondolok is szomorú leszek. :( 

Hogyan felejthetnék el egy olyan embert, akit a világon mindennél jobban szeretek? Ez olyan mintha emlékeznem kellene valaki olyanra, akit sohasem ismertem. Lehetetlen. 

Van az életem előtte, vele, és nélküle. Hát... a vele volt a legjobb. 

Itt volt például ez a motoros srác. Őt is szeretem, de semmit sem jelentett. Nem is hatott meg, hogy vége lett. 

Ha tehetném, visszaforgatnám az időt, és rengeteg mindent máshogy csinálnék. És akkor, talán....

Mindegy, most megyek bulizni, hátha lesz vmi. :)

Jó éjszakát manók! :) :* 

 

Ui: Van, hogy akire nagyon haragszol, ő ébreszt rá egy pár dologra, és ő fog MINDIG melletted állni. ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr348185004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása