Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.05.17.-24. Pasizgatás...de nem az igazival...:'(

2015. május 25. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Sajnálom, hogy sokáig nem írtam. Őszintén elmondom nektek, hogy azért, mert azt hittem már túl vagyok rajta. Ahha persze...egészen addig, amíg el nem jön a hétvége, és egyedül vagyok itthon, és van időm gondolkozni. Nah ez a legszarabb.

Múlt héten egyébként elég sok dolog történt. Csak a leglényegesebbeket írom le.

Szóval a bulis sráccal összevesztünk. Jobban hisztizik, mint egy lány...És megmondtam neki, hogy ez nekünk nem fog működni, de maradhatunk barátok. Ennyi.

A kocsis sráccal pedig kavar(t)unk. Csütörtökön értem jött kocsival a sulimhoz. :)  Voltam náluk. Azóta nem beszéltünk. Szombaton ráírtam, ma pedig lerázott, vagyis kicsit félreértettük egymást. De mind1, ő tudom, hogy nem egy kapcsolatbarát-típus, ezért nem is várok tőle többet.
Vissza is vitt amúgy, pedig azt mondta, hogy nem fog. Nah a lényeg, hogy útközben felvettük az egyik csapattársát, mert edzésre mentek. És szombaton be is jelölt. :) És azóta beszélünk. :)
És ő lehet, hogy normális. :) (lekopogtam).

Pénteken pedig házibuliban voltam. :) Vagyis főzés volt, de nah a lényeg ugyanaz. :D "Nem a berúgás a cél, de útba esik!" :DD És ott is aludtam. Anyáék picit kiakadtak.. Az egyik nagyon jó fiúbarátomnál aludtam egy másik csajjal. Nekem bejön a srác. És a srácnak persze, hogy a másik csaj jön be. :D Egész éjszaka őt ölelgette...
Aztán reggel hazahozott kocsival.
Utána pedig korrepetáltam az utcánkban egy lányt. :)

Vasárnap pedig családoztam. Voltunk kint a temetőben.
Szombaton volt 5 éve, hogy papa meghalt. :'(
És most lett kész a sírkő, és vittünk neki családonként 5-5 szál virágot. Szerettem. :'(

Este pedig itthon főzőcskéztünk. :)

Szóval a héten azt hittem már tökre meg vagyok nélküle...Aztán rájöttem, hogy nem. Jó oké, hogy most szabadon pasizgathatok, ami kell is, mert most kell kiéljem magam...de nem az igazi. És ezt ő is tudja.

Jaaah pénteken, amikor mentem a házibuliba és vártam a buszt. Ki szállt le az egyik buszról? Hát persze, hogy ő. Egy volt "barátnőmmel." (a kétszínű kurvával). Szval a csaj köszönt. Ez meg rám se nézett... Hogy lehet vki ennyire bunkó???
És hogy szerethetem még így is??? Mi ez ha nem őszinte szerelem?? Fogok én még hiányozni neki....

Ma pedig láttam, hogy az apjával pecázott a hétvégén. :) Ez a hobbyja. :) És már velem is megszerettette. És ó, olyan szívesen lennék ott és segítenék neki. :(
Az apja rakta fel a képeket. Az egyiket lájkoltam is. Mondom ez a kép borítókép-gyanús.Következő pillanatban mit látok? Megváltoztatta a borítóképét arra a képre. Azt nem lájkoltam.
Még most is ugyanarra gondolunk. Szerintem ez nem véletlen.

Szeretlek életem szerelme még mindig! :)
Remélem tudod, hogy senki nem fog így szeretni, mint én! Ebben biztos vagyok.

"Egy férfi életében egyetlen nő létezik. A többi annak az árnyéka."

Jó éjszakát manók! :) Szép álmokat! :) Pusszi :*

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr177490884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása