Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.05.07.-08.

2015. május 08. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

2015.05.07. csütörtök:

Délelőtt mentem infótanárhoz. A fia is otthon volt. Kikísért a buszhoz, ott lesmárolt. Nem akarok tőle semmit. El akarom neki mondani, de nem jön ki rá a lépés. De elfogom minél hamarabb.
Délután pedig bementem egy matek dogára, mert kell az 5-ös. Aztán mentem temetésre. Ott a család felvidított. Elég szomorú, de ez is összehozza picit a családot. 
Azt mondták, hogy már esküvőre akarnak menni, menjek férjhez. Kihez? Szent Péterhez vagy a kapufélfához? :D
Azt mondták 3 év múlva fogok férjhez menni. :D Jajj mondom isten ments. :D

2015.05.08. péntek:

Ma már rendesen volt suli sajnos. :( De nem volt semmi különös. Németen elmentünk fagyizni, de zárva volt. :D Angolon kaptam egy 5-öst felelésre, de nem érdemeltem meg amúgy. Szar volt, csak már nem akart szenvedtetni.
Délután megint mentem tanárhoz, szokásos buszhoz kikísérés, smárolás. De már próbáltam lépni hamar, nem akarok vele így smárolni, hogy nem akarok tőle semmit. Nem akarok játszani vele, és nem is fogok. El fogom neki mondani, hogy nem fog menni a dolog.

Ma délután megint eszembe jutott, és meg is könnyeztem. Qva szar érzés...De azzal vigasztaltam magam, hogy nem érdemli meg, hogy ennyit sírjak utána. Aztán lefoglaltam magam valamivel, és nem gondoltam rá. Muszáj..

Most pedig itt alszok barátnőmnél. :) 

Jó éjszakát emberek!:)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr627444034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása