Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.07. Csajos nap :) De még így is nagyon hiányzik...:'(

2015. március 08. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :) 

 

Ma csajos napot tartottam :) 

Voltam Vastag Csabi koncerten, manikûröztettem meg vásárolgattam. :) 

Holnap rakok fel képet :) 

 

Ma is râjõttem valamire. Még pedig arra, hogy minden egyes embernek, -akit megismersz- fontos szerepe van az életedben, és nem véletlenül pont ôket ismerted meg. 

Bármit hozhat a sors, és hidd el, oka van, hogy ezekkel az emberekkel hozott össze a sors. 

Lehet egy napon valaki olyannak fogod köszönni az életed, akirôl soha nem gondoltad volna, mert mindig is a legnagyobb ellenséged volt..Nem tudhatod..

Én például mostanában olyan régi ismerôseimmel beszéltem elég bizalmasan, akikkel eddig nem.

 

És remélem egy napon még beszélhetek vele is úgy, mint régen...

Nagyon rossz, hogy nem tudok vele beszélni. Nagyon nehéz megállnom, hogy ne keressem. Nagyon nagy önfegyelem kell hozzá.

 

Mindig is fájni fog, hogy elhagyott, és mindig is szeretni fogom. :') <3 ÖRÖKKÉ <3 <3 <3 :) :'(

 

Csak már megtanultam nélküle élni...de nagyon szar...

 

Ma nem láttam csak a szüleit, de ôk szerintem nem vettek észre, mert kocsival voltak. De azt tudom, hogy volt ma valahol. A csajánál, vagy focizni, vagy ki tudja...

 

Elmondhatatlanul hiányzik. :'( <3

 

Most pedig ismét egy szívbôl jövô idézettel búcsúzom, amit neki küldök:

 

Ott akarok melletted lenni, mikor reggel van, csak nézni, mikor nyújtózol egy nagyot, ásítasz, és félálomban megölelsz, s hozzám bújsz. Mindezt ébren. Éberen akarom végignézni. Majd kiszáradt száddal, gyengéden adsz egy puszit a homlokomra, és a fülembe durmogsz, mint egy maci. Ott akarok lenni melletted, mikor kijössz a zuhany alól és vizes, félig pucér testeddel mögém állsz, és a nyakamat puszilgatod, mikor én a kávét csinálom a reggeli zűrzavarban. Ott akarok lenni melletted, miközben elmész és nézni akarom, ahogyan becsukod az ajtót. Ott akarok lenni melletted, mikor hazajössz, megölelsz, és elmondod, hogy milyen volt a napod. Ott akarok lenni melletted és nézni, hogy miként nézel rám. Melletted akarok lenni, amikor álmosan iszod a kakaódat, miközben a TV- ben agybutító műsorokat nézünk, és hozzád bújni, akkor, amikor semmi dolgom sincs, és érezni, hogy biztonságot adsz. Biztonságot ad tested melegsége, és lágysága. Melletted akarok lenni, miközben nevetsz, és együtt akarok veled nevetni, és egymáson nevetni; egymás butaságán. Veled akarok lenni, mikor valami fáj, vagy ha megbántott valaki. Veled akarok lenni, moziba menni, eljátszani hogy hogyan ismerkedtünk meg, újra, s újra. Melletted akarok lenni minden este és reggel, melletted elaludni, hozzád bújni, "miért"- eket feltenni, mint egy 5 éves kisgyerek.

 

Jó éjszakát, szép álmokat! :

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr137249885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása