Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.05.25.- 06.08. Kezdem felfogni, hogy már nem az enyém...

2015. június 08. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Jó régen írtam. :O Ne haragudjatok!!! :( Megpróbálom bepótolni.
Csak a fontosabb eseményeket írom le.

Pünkösdkor családoztunk, semmi különös nem volt.

2015.05.27-én voltam a kocsikázós srácnál. Az anyja meglátott. Olyat néztünk mindketten. :O :D (Igen, ismerjük egymást, valaki tudja is a sztoriját, de itt nem fogom leírni. Ha valakit érdekel, írjon rám Facebookon.)
Amúgy már veszekedtünk is a sráccal. :D De vele nem akarok semmit, mert tudom, hogy nem kapcsolatbarát típus. Bírom meg minden, de komolyabb úgy se lesz vele.
Aztán elmentem tüdőszűrőre. *Fertőző gümőkortól mentes* vagyok. :D
Hazaértem, aztán elmentem korrepetálni. Van egy kislány, akinek segítek matekból.
Aztán pedig pakoltam, meg készültem az osztálykirándulásra. :)

Másnap még be kellett menni az első 4 órára suliba...és csak azután indulhattunk osztálykirándulásra.
De pont akkor lehetett megtekinteni az érettségit, és olyan sor volt, hogy egy órára se értünk be. :D
80%.-os lett. Olyan apró hibáim voltam...kis hülyeségeken ment el. :(

Az osztálykirándulásról egy külön bejegyzést fogok írni. :) :D

2015.06.01.

Osztálykirándulás után hétfőn mindenki fáradt volt, szenvedtünk a suliba. Tesin 60 métert futottunk... 5-ös lett. :D
Fakton nem volt kedvem maradni, ezért hazajöttem. Sose lógtam még el. :O Látszik. h érzem a nyarat. :D

Ekkor van az anyjának névnapja. Felköszöntöttem. Ő normális volt velem mindig is. Hiányzik :( Meg az egész családja. :'(

2015.06.02.

Nem voltam suliban. Dédimamám temetésén voltam. :'(
Délután mentem táncra. és amikor mentem kifele a buszhoz, jött valaki szembe velem biciklivel. Mondom ki a franc ez? Hát ő volt. Először nem ismertem meg. :O :D Rám se nézett, nemhogy köszönni....
Direkt csinálja amúgy, hogy rám se néz. De tudom, hogy nem felejtett el.
Feleltem volna németből, és másnap azt mondta, hogy akkor egyes, mert nem mentem el. Azzigen mondom...
Aztán megenyhült és felajánlotta, hogy menjek oda hozzá csütörtökön, és akkor feleljek.
Odamentem hozzá csütörtökön, és lefeleltem. 3-3-mas lett. (Két témát kellett húzni) Amúgy is 3-masra álltam, szóval nem sok értelme volt...

Hétvégén elég furcsa dolgok történtek.

Rám írt barátnőm, hogy azt álmodta, hogy valahol voltunk, és mi együtt voltunk. Ő ült egy széken, én meg álltam mellette és fogtam a kezét.
Mondtam neki, hogy mondanám, hogy ez egy jel, de nem én álmodtam.
Hát mit ad Isten...aznap én is vele álmodtam.
De az én álmomban nem voltunk együtt. De jóban voltunk. Beszélgettünk. Kérdeztem a csajáról. Úgy tűnt jól megvannak. Megkérdeztem, hogy miért hagyott el, mivel jobb ő. De nem tudom, hogy mit válaszolt, nem emlékszem. :(
Másnap megint vele álmodtam. :O
Akkor még jobban voltunk, de ekkor sem voltunk együtt. Falunap volt, és én felléptem. Mindenben segített, pont úgy, mint mikor együtt voltunk. Ugyanúgy elvoltunk. De nem voltunk együtt.

Következő nap próbáltam megfejteni, hogy mik lehetnek ezek. Nem ment. Próbáltam este elalvás előtt rá gondolni, de nem csak nem álmodtam, alig aludtam.
De ekkor már úgy gondoltam, hogy boldog voltam vele, és nagyon boldog vagyok még mindig ha visszagondolok ránk. :)) Nem bántam meg semmit. :) Köszönöm neki ezt a korszakot. :) Életem legszebb 2,5 éve volt. :)
És azt hiszem elfogadtam azt is, hogy vége. Persze még mindig fáj, de most már egy szép emlékként gondoltam rá. :)

Másnap már megint szarul voltam. Szóval nem, soha nem fogok tudni beletörődni.
És most ezek az álmok nagyon érdekelnek, hogy mit jelenthetnek. Ha valaki tudja, vagy ért ehhez, SÜRGŐSEN ÍRJON!!!
Tényleg nagyon fontos lenne!!! Előre is köszönöm! :) :*

Még mindig ilyen szakítós számokat hallgatok. De azért nem az ilyen nagyon bőgőseket. Hanem az energikusakat, mert az felszabadít.

Holnap írok még erről is többet, meg az osztálykirándulásról is, de most alszok, mert éjszaka nem sokat aludtam. Fáradt vagyok.

Bocsánat, holnap folytatom. :( :)

Jó éjszakát, szép álmokat! :) :*

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr387527554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása