Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.16., 04.17., 04.18. Azt hiszem elfelejtettem...ja nem!

2015. április 18. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Bocsánat, hogy nem írtam 2 napig. A szerdai futás óta úgy bealszok esténként, mintha fejbe vertek volna..
Szóval 04.16. csütörtök:

Suliban iskolagyűlés volt. Kihirdették a futóverseny eredményeit. Az első három érmet kapott. 4. lettem, és az már senkit nem érdekel. De azért a tesitanáromtól kaptam egy szaktanári dicséretet. :) Elmaradt az utolsó órám, így volt időm hazajönni tánc előtt. A buszon leült mellém egy srác, akit azóta se tudok, hogy ki volt. Szóval pont mielőtt szálltam volna le, meg akart szólítani, mert kivette a fülest, és láttam rajta, hogy akar valamit. De basszus nem jutott volna egy kicsit hamarabb eszébe?? Jó nem tudta, hogy leszállok. De akkor is.
Tánc után jövünk hazafele, erre odajön egy srác, aki videózott, és elkezdte kérdezgetni, hogy milyen Debrecen meg ilyenek. :D Barátnőm ismerte..:D Szóval megismerkedtem vele és a haverjával, aki később ért oda. Megölelt és megadtam neki a számom. :D
Azután facebookon beszéltünk. :) De semmi különös nem volt.

04.17. péntek:

Suliban nem volt semmi. Suli után mentem egy ilyen állásmegbeszélés-szerűségre. Nem volt semmi érdekes, érettségi kell hozzá. Ezután mentem Fórumozni barátnőmmel. Elnyaltuk az év 1. fagyiját. :D
Este pedig mentem inni haverokkal. :) Jó volt, bár kicsit belemerültek a saját problémáikba. :D De most már tudom, hogy hogy tereljem el a figyelmüket. :D Erről még tudnék mit mondani, de elég legyen ennyi.

04.18. szombat:

Délelőtt fodrásznál voltam meg mamánál. :) Jó volt mindkettő. :) Délután tanultam, meg jött barátnőm és körmöt csináltam neki meg elvoltunk. :)
Este viszont anyám kitalálta, hogy ő meg akarja nézni a Szürke ötven árnyalatát. De mivel nem olvasta a könyvet, nem értette, és szerinte unalmas volt...De mind1, ebbe most nem megyek bele.
Hát néztem én is. És eszembe jutott az, amikor legelőször láttam ezt a filmet Valentin napon a barátnőimmel. És előjöttek bennem az érzések.
Úgy volt, hogy együtt nézzük meg. De nem. Szakított velem. És azon a napon már azzal a csajjal volt. És ha arra megyek, még látom is őket...De valahogy éreztem, hogy nem kéne, és másik úton mentem. Jobb is. Elég őket a buszmegbe együtt látni néha. Az is kib*szottul fáj. Szóval megint olyan állapotba vagyok, mint az elején. Remek.
Pedig pénteken megkérdezte barátnőm pasija, hogy milyen pasi nélkül, és én azt mondtam, hogy jó. Csak az első két hónap szar. Ja, meg a többi. El tudom terelni a gondolataimat, de örökké nem. Mindig is emlékezni fogok rá, és mindig is szeretni fogom. Ebben biztos vagyok. Nagyon hiányzik, és nagyon rossz, hogy nem tudom, mi van vele. Gondoskodni akarok róla, ápolni, törődni vele, és mindig ott lenni mellette, bármi történjen. K*rvára megígértük ezt egymásnak. És most mégis hol van??? Én most is ott lennék mellette. Ha hagyná. De ő mást választott. Soha nem lesz vele boldog igazán. De az ő dolga.
Hogy tehette ezt velem???? Azt mondta nem csalt meg. Lehet. De ez is kb. ugyanolyan, ugyanúgy fáj.

Amikor 2 évesek lettünk, én felvetettem, hogy csináltassunk közös tetkót. Ő nagyon ellenkezett. Talán már tudta előre, hogy mást akar.
Ez a kép ezt a gondolatot juttatja eszembe, és nagyon szeretném, ha ez egyszer teljesülne. (Halálig - Amíg a halál el nem választ). Én így érzek iránta még mindig. Még mindig várom, hogy rájöjjön, hogy mekkora hülye f*sz volt, hogy ezt tette.

Mindegy, muszáj meglennem nélküle, és muszáj erősnek lennem. Csak vannak mély pontok.

ÖRÖKKÉ SZERETLEK TE F*SZ!!! ♥♥♥

Sziasztok, jó éjszakát! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr67379300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása