Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.05.12. Biciklizgetés :D

2015. május 13. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Ma délelőtt tanultam, délre mentem mamáék. Aztán bebicikliztem szalcsis táncpróbára, onnan meg edzésre. :D Jó kis túra volt. :) Lesz tőle olyan seggem, hogy csak nah. :D Este még tanultam picit, de már annyira unom...

Egyébként már régebben rájöttem valamire, de mindig elfelejtettem megosztani veletek.
Szóval lehet, hogy most ennek így kellett lennie. (Annak, hogy szakítottunk.)
Mert ha nem szakítunk, akkor nem megyek el abba a házibuliba, ahol megismertem a bulis srácot, és akkor most nem lenne infótanárom. (Mert ugye az anyja). Lehet, hogy a sors, és Isten úgy akarta, hogy ennek így kellett lennie. Fontosabbnak gondolták az érettségimet, és lehet, hogy van benne valami.

Egyébként askon a sok név nélküli oltogató...hát ööö...szánalmasak. :D Úgy bírom, hogy ott név nélkül bírnak pofázni, de a szemembe meg jópofiznak... Csak az a baj, hogy tudom, hogy ki volt. Egy kétszínű r*banc. Nem baj, Isten nem ver bottal. :D
És itt pedig szeretném megköszönni azoknak, akik kiálltak mellettem és támogatnak! :) Köszönöm szépen! :)

Mostanában kb. csak fiúkkal beszélgetek. :D Egy páran már elhívtak érettségi után bulizni, vagy beülni valahova, vagy vmi. :D Úgy érzem eseménydús napok várnak rám. :D Mindent el fogok mondani! :)

Egyébként még mindig kib*szottul szeretem, és fogom is mindig is. De most mit csináljak, ha neki nem kellek és ő már nem szeret?
Igaz szerelem volt a miénk, és nagyon nagyon szép volt. IMÁDTAM. :'( De sajnos vége lett.
Nem telik el úgy nap, hogy ne gondoljak rá. Remélem egyszer rájön kit veszített... Soha senki nem fogja úgy szeretni, mint én. Ebben biztos vagyok. És lehet, hogy engem se fog senki úgy szeretni, mint ő. Ezért is nagyon fáj, hogy elment. Itt hagyott. :'(

Azóta szinte csak ilyen szakítós zenéket hallgatok. Azokat teljesen át tudom élni, és picit jobb lesz tőle.

De b*sszameg, mi a f*szért hagyott el??? Miért nem ajánlotta fel, hogy legyünk barátok?? Miért nem köszön az utcán?? Miért?? MIÉRT???

"Ha valaki elment, és el tudott menni, ha nehezen esik is, de el kell őt feledni."

Ahha...esélytelen. Életem szerelme lesz mindig is! :'(

KIB*SZOTTUL SZERETLEK SZERELMEM!!! ♥♥♥ ÖRÖKKÉ!!! ♥♥♥ :'( :'( :'(

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr107456342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása