Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.08. Ez a mi napunk :)

2015. március 08. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Ma nônap van. Ez a mi napunk. :)

Kaptam én is ajándékokat. :) Sajnos tôle már nem...:(

Ma mindenféle hangulatom volt. :D Reggel, most kivételesen még tudtam volna aludni, de felkeltettek...ez olyan szinten elb*szta a kedvem ahogy csak lehet..

Ezután szüleimmel is veszekedtem, elég rosszul esett amiket mondtak, és nem jogosan mondták! 

Ekkor eszembe jutott, hogy mennyire hiányzik... Írni akartam neki...de kibírtam, hogy ne.

Ês ezek így együtt már sok volt...sírtam..

Aztán erôt vettem magamon és tanultam, hogy eltereljem a gondolataimat. Sikerült. 

Ebédre szülinapra mentünk. A családozástól jobb kedvem lett. :)

Hazajöttem és táncoltam meg énekeltem. :D Még mindig bulizhatnékom van. :D

Szval ekkora már jó kedvem lett. :)) :D

Ezután még tanulgattam. Mostanában ez segít kikapcsolni. Tehát most eggyel több okom van a tanulásra..

 

Most pedig egy olyan idézet, aminek az elsô fele nekem, a másik fele pedig neki szól. De ettôl függetlenül én nem akarok mást. Nekem ô az igazi. De remélem úgy lesz, ahogy az idézet végén..

 

"Ne aggódj, hiányozni fogsz neki. Ô cseszte el, ô hibázott. Nem volt elég okos. Ha okos lett volna, rájött volna, hogy nem szabadna lemondania rólad. De nem volt az..és most elment... Ne írd neki, hogy hiányzik! Nem ô hiányzik, hanem az, ami régen volt. Amilyen ô régen volt. 

Mostmár vársz valakit, aki bebizonyítja neked, hogy nincs rá szükséged. De elôször el kell engedned ôt és a hülyeségeit. Most rajtad a sor, hogy azt mondd: "b*szd meg, te mindent elcsesztél!"

Most pedig keress okokat arra, hogy boldog legyél nélküle! Ne üzenj neki, ne is beszélj vele! Csak hagyd, hogy teljenek a napok..és majd rájön, hogy a hiányod marja belülrôl.."

 

Jó éjszakát! :

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr667252733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása