Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.12. Egy hónapja öleltem utoljára...

2015. március 12. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

A mai napom sokkal jobb volt a tegnapinál. Suli is egész jól telt. Rajzból kaptam egy 4-est egy olyan dogára amire semmit se tanultam. Tesin csináljuk a netfit-es felméréseket és megmértük, hogy hány kg-k vagyunk. Elvileg a mérleg többet mér, de én most ígyis egészen meg vagyok elégedve vele. :) Jobb a testtömeg indexem is, mint tavaly. :)

Ezután irodalom esszét írtunk. Hát nem sikerült túl jól..

Suli után rengeteg elintéznivalóm volt, de út közben volt idôm gondolkozni.

 

Azon, hogy milyen hülye voltam, hogy mindig haragudtam rá valamiért... Elbasztam vele mindig mindkettônk kedvét... 

A másik pedig az, hogy most úgy vagyok vele, hogy már nem is akarok tôle semmit. Csak a barátja lenni. Az szívesen lennék. :) De semmi több.

Ez onnan jutott eszembe, hogy van egy lámpám, ami nem volt jó, de ô megcsinálta. :) És most meg a heatsetem szarakodik, és szívesen rábíznám, hogy csinálja meg. :) Szereti az ilyeneket csinálni. :) És tényleg csak barátként. :) De hát ha nem is köszön..

 

Szép volt ami köztünk volt, de már vége. Amit nagyon sajnálok. De semmit nem bántam meg, és örülök, hogy átélhettem ezt a csodálatos érzést, amit beteljesült szerelemnek hívnak. :') <3 

Én még mindig szeretem, és ez nem fog elmúlni soha. Nekem ô az igazi. :) :'( <3

 

Idézet, amit egy levelében ô is leírt nekem:

 

"Szeretlek édes, 

Szeretlek téged,

Szeretni foglak,

Amíg csak élek.

Kezem reszket,

Szívem nehéz,

Szeretlek téged,

Ennyi az egész!"

 

IMÁDLAAK <3 <3 <3 :)

 

Jóéjt, szép álmokat fiúk, lányok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr827264335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása