Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.04. Ez se az én napom..

2015. április 05. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Ez nem az én napom volt. Délelôtt voltam boltba meg mamánál, délután pedig dolgoztam.
Annyira szerencsétlen voltam ma mindenben...eltörtem egy árut, elejtettem mindent... Nem tudom mi volt velem..

Jah és a legjobb, hogy egész nap majd' meghaltam, annyira hiányzik; erre mit látok mire hazajövök? Hogy a csajnál volt ma.. Remek..:'(

B*sszátok meg, ezt nem lehet kibírni. :'( Mi a f*szt csináljak? Segítsetek légyszives, mert én nem tudom. Nagyon kivagyok lelkileg. Nem tudom feldolgozni egyszerûen. Nem megy. Egyetlen egy dolog miatt voltam boldog az életben, az pedig ô volt. Nélküle teljesen végem van..egy üres senki vagyok. Kib*szottul fáj. :'( :'( :'(
Szeretem. Szerelmes vagyok belé a mai napig, és leszek is mindig. Ô életem szerelme. :'( <3
Vajon ô már teljesen elfelejtett? Mert egyszerûen nem tudom elhinni, hogy neki egy kicsit se hiányzok... Valaki kérdezze meg tôle légyszives.
És miért nem maradtunk barátok? Idegenek lettünk egymásnak... És ez nagyon fáj. :'( :'( :'(

00:00 :'( <3

Sziasztok, jóéjt!!

(Tegnap a telefonom szarakodott, és nem engedte kitenni.)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr567340254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása