Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.10.26. Bocsánat a késésért :(

2015. október 26. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Először is bocsánat, hogy nem írtam eddig. :(

Amik kimaradtak dolgok, azokból csak egy párat írok le.

Osztálykiránduláson egyik osztálytársammal masszíroztuk egymást, de ennyi volt.

Nyáron voltam egy párszor iszogatni, ünnepelni, és fellépni is. Egyik haverom 18. szülinapján egy másik haverom elhívott, hogy menjek vele. Elmentünk egy parkolóba, és pettingeltünk. Nem volt semmi komoly. Meg akart fektetni, de mondtam neki, hogy én úgy nem fogok senkivel se, ha nem vagyunk együtt. És ő végig győzködött, hogy utána ő is belém tudna szeretni. Mondtam hogy én úgy akkor se. Aztán hajnalban rám írt, hogy próbáljuk meg. Mondom előbb beszéljük meg. Írta, hogy persze, ő is meg akarja beszélni, és mondta hogy aznap ráér beszélgetni. Én meg aznap nem értem rá, nem is láttam, csak este, hogy írt. Írtam neki, hogy én nem értem rá. Erre azóta se válaszolt.

Utána volt barátnőm 18. szülinapja, ahol ott volt ő is, leb*sztam, hogy miért nem válaszolt, és igazából nem is érdekelte. De engem se. Nálam az ilyen ember nem ér semmit.

Még ezen a szülinapon beszélgettem egy pár olyan emberrel, akiket amúgy régóta ismerek, de addig sose beszéltem velük komolyabban. De most igen. És elmondták ők is a saját kis életüket. :) Jó volt kicsit jobban megismerni őket. :)

Bulizni nem is voltam nyáron. :O Április 1-jén voltam, utána pedig szeptemberben a szalagtűzőm után.

Igen, megvolt a szalagtűzőm is. :) Nagyon jó volt. :) A felkészülések, a táncpróbák nagyon jól teltek.

Sokat készültünk rá, de meg is lett az eredménye. :) Nagyon jól sikerült a táncunk, nagyon élveztük. Mondták is, hogy látszott rajtunk, hogy szívvel-lélekkel csináltuk. :) Nem úgy mint egyes osztályok, akik majd' bealudtak közben...

Az afterparty is nagyon jó volt. Volt Boom lány választás, ahol 2. lettem. :D Ezután még ott voltam a színpadon, ahol odajött hozzám több srác is, de egy nyomult a legjobban. Ezután vele voltam egész éjszaka. Táncoltunk elég durván, smároltunk, meghívott 2-szer is italra, és jött velem majdnem mindenhova.

Én akartam volna folytatást, de kiderült róla, hogy egy szánalmas csicska, akinek csak egy éjszakára kellenek a csajok. Ismerek az osztályából pár embert, akik normálisak, és az egyik figyelmeztetett is, hogy milyen hülye, idegesítő, szánalmas gyerek, de addig nem hittem el, amíg meg nem tapasztaltam.

Nem mentem el vele buli után. De bejelöltem magam a telóján. Visszaigazolt, de nem írt rám. Ráírtam én. És akkor jöttem rá, hogy neki csak az egyéjszakás kalandok a menők, nem is kell neki máshogy csaj. Bunkó volt, aztán az osztálytársától tudtam meg, hogy törölt az ismerősei közül is. Mondok ok..:D Nem is érdekelnek az ilyen kis szánalmas senkik. :)

Közben lett egy nagyon jó fiú barátom. Aki amúgy miattam akart szakítani a barátnőjével 5 év után... De megmondtam neki, hogy én nem akarok tőle többet barátságnál. Ezt fel is fogta, és nagyon jó barátok vagyunk. :)

Elmentünk egyszer koktélozni, egyszer kajálni meg vásárolni, aztán még egyszer vásárolni. :D És eddig ő az egyetlen olyan pasi, akivel lehet vásárolni. :O :) Úszni is voltunk, és még fogunk is menni. :)

Nyár végén pedig rám írt egy srác, akit más amúgy 3 éve ismerek. Karneváli próbákon meg a karneválon találkoztunk, (mert ő is táncol, csak ő néptáncot), és azután írt rám. Eleinte válaszolni se nagyon akartam neki.

Aztán végül csak rávettem magam, hogy találkozzunk. Találkoztunk a Fórum tetőn. :D Odajött motorral, és először csak a szemét láttam. Annyira gyönyörű kék szeme van. *...* :) ♥.♥ Beszélgettünk, elvoltunk. A végén megölelt és én meg kértem 3 puszit. :) :*

Aztán mikor legközelebb találkoztunk, kijött hozzám, mert itt volt próbája. Amikor taliztunk kapott egy szájra puszit. :$ :) Vitt egy picit a motorján (én nagyon félek motoron), hozzábújtam amikor gyorsított. :$ :) Végig ott voltunk barátnőmék előtt, volt ott egy pár ember. Beszélgettünk, hülyéskedtünk. :)

Aztán onnan elvitt hazáig a motorján. (Azon a kb. 100 méteren :D). Éééééésss.....smároltunk. :$ :) :D Nagyon jó volt. :)

Igen ám, de én aznap mással is smároltam. Egyik legjobb fiú barátommal. (Akinek amúgy van barátnője). De vele nem lett semmi komoly, mert nekünk nagyon jó a kapcsolatunk, és belefér szerintem ez a kis extra. :D

El is mondtam neki, hogy mással is smároltam aznap. Picit irigykedett, de nem tud vele mit csinálni.

Aztán összejöttem a néptáncos-motoros sráccal. :) Nagyon aranyos. :) És nagyon rám fért már egy normalis srác. :D Azt hiszem szeretem. :)

Viszont még most sem felejtettem el azt az embert, akiről azt hittem, hogy ő életem szerelme. Vagyis még mindig így gondolom. Túlléptem, mert muszáj, de SOHA NEM FELEJTEM EL. Most is gondolok rá, és borzasztóan hiányzik. De nem tudok mit csinálni. Ha ő azt mondja, hogy nem is ismer...pedig ő az egyetlen olyan személy, aki mindennél jobban ismer. Elfogadtam, hogy vége, de mindig is érezni fogom, hogy valami nem az igazi.

Egyébként van, hogy egy buszon megyünk suliba. Persze akkor sem köszön. De egyszer maga elé engedett. :O Mondom mi van ezzel?..

Nah mindegy, most van egy normális és aranyos pasim, remélem vele minden rendben lesz. :) Egyébként érzem, hogy ő is ugyanilyen elcseszett lelkileg, mint én. És talán ő is ugyanezt gondolja egy lányról.

De szeretjük egymást, és jól megvagyunk. :) És nem szólunk bele egymás életébe, éljük a sajátunkat. És ez sokkal jobb. :)

Legyen szép napotok! :) Sziasztok! :*

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr598022412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása