Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.23.-26. Jó rég nem írtam :(

2015. április 26. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Bocsánat, hogy nem írtam. A héten mindig bealudtam este. :(

2015.04.23. csütörtök:

Suliban nem volt semmi különös. Meghívtak osztálytársamhoz házibuliba, ami szombaton volt. Rögtön igent mondtam. :D
Irodalomból TZ-t írtam. Nem biztos, hogy olyan jól sikerült, de írtam 2,5 oldalt; már a tanár mondta, hogy menjünk már, mert neki sietni kell. És így a végét összekaptam. :/
Elmaradt az utolsó órám. :) Elmentem a városba nézelődni. :)
Nem mentem táncra, mert a lábam miatt még nem lehet. Még bicegtem.

2015.04.24. péntek:

Reggel egy buszon mentem barátnőimmel, ez feldobta a napomat. :) Suliban 1. órám német volt. Bejött a tanár, és kitalálta, hogy kiad egy csomó feladatot, aztán beszedi és leosztályozza. A fél csoport ott se volt, mi meg kapunk egy büdös nagy 1-est. 1 feladatot tudtam megcsinálni, a többibe beleszagolni se volt időm.
Tesin néztem a többiek szenvedését. :D
Éneken pedig zenehallgatás dogát írtunk...De ment mindegyik. :) Felismertem mindet. :)
Ezután mentem cipőt nézni. Az egész városba nem találtam 36-ost abból, amit szerettem volna. :(
Vacsinál anyám mondta, hogy találkozott vele. Neki se köszönt. Azt mondja, majd legközelebb megmondja már neki, hogy "kisfiam, nem kéne köszönni?" :D
Estefelé pedig jött a szokásos séta barátnőmmel. :) Szegénynek nem volt valami jó kedve, de felvidítottam. :) (Nem kell félreérteni. :D

2015.04.25. szombat:

Délelőtt mentem mamához, elmentünk a boltba, nyaltunk egy fagyit. :)
Ezután tanulgattam.
Délután pedig készültem a házibulira. :) Hívtam egy srácot, de nem engedték el, de lehet most ez nem is volt baj. ;)
Jó volt a buli. :D Jó volt a társaság, a hangulat, meg minden. :)
Hát eléggé kiütöttem magam. Ennyire még sose. De ezt is ki akartam próbálni. :D Kevertem mindenfélét, és nem igazán ettem előtte.
Amúgy vagy 5-10 percig voltam részeg, mert utána kijött belőlem minden, és akkor már józanodtam.
Amilyen gyorsan kiütött, olyan gyorsan ki is ment.
Mindenki nagyon aranyos volt, segített mindenki ahogy csak tudott. :) Azok is, akiket akkor láttam először életembe. Nem hagytak ott.
Köszönöm szépen mindenkinek! :)
Egy srác segített bemenni egy szobába, ott aludtam egy órát. Aztán jöttek többen is rám nézni, hogy hogy vagyok. :) Akkor már semmi bajom nem volt. :)
Ezután a srác ottmaradt végig velem, mások pedig jöttek rámnézni elég sűrűn. Nekik is nagyon szépen köszönöm! :)
A fiúval beszélgettünk, smároltunk. :) Jó volt. :) Amikor eljöttünk, azt mondta, hogy majd ír. Hát azóta is ír...visszaigazolt, de ennyi. Mondott egy olyat, hogy neki a csajok csak egy éjszakára kellenek..Hát ha így van, akkor annyi. Ha nem ír, hát így jártunk. :D

2015.04.26. vasárnap:

Elég hamar felkeltem, fáradt is voltam egész nap. De semmi bajom nem volt. :)
Tanulgattam, aztán mentem barátnőmhöz táncot összerakni, mert kedden fellépés, és még most raktuk össze. Nagyjából kész is lett, még majd gyakoroljuk.
Ebédre szülinapra mentünk. A családozástól jó kedvem lett. :)
Nagybátyám azt mondta, hogy jó irányba megváltoztam, amióta nincs pasim. Szerintük nem tett jót nekem, amikor együtt voltunk. Hát nézőpont kérdése, de most ezt nem szeretném részletezni.

Tudom, hogy azt ígértem, hogy közös sztorikat mesélek és idézek a leveleiből, de olyan jó idézeteket találtam, hogy most azokat osztanám meg veletek. :) De ami késik, nem múlik!

"Szeretlek még mindig. Eddig meg is haltam volna érted, ma már nem tenném. Csalódtam benned, hittem a szavaidnak, bíztam, mindez hiába. Egyszer már megbocsátottam a hazugságaid, megbocsátottam másodszorra is, sőt megbocsátottam volna harmadszorra is, századszorra is. De te mit tettél? Faképnél hagytál, kihasználtál és eldobtál, mint egy rongyot. Ennek ellenére nem haragszom, csupán csalódottságot érzek és ezek után szeretlek, és még mindig megbocsátanék. Mi ez, ha nem egy tényleg őszinte szívből jövő szeretet, amely örökké tart?"

"Már nem vagyok szomorú, mert tudom, hogy ez igazi szerelem volt. És ha egyszer a távoli jövőben találkozunk az új életünkben, boldogan fogok rád mosolyogni, és majd eszembe jut, hogyan hevertünk a fák alatt, miközben megtanultunk szeretni."

Már úgy érzem megvagyok nélküle, és erősebbé tett azzal, hogy szakított velem. :) Most már tudom, hogy innen is fel tudok állni!
"Valaki még egyszer meg fogja köszönni neked, hogy elhagytál!" ;)

Jóéjt, szép álmokat mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr47401408

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása