Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.15. Nagyon kimerültem ma

2015. április 16. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Ma nagyon fárasztó napom volt. Suliban írtam egy csodás biosz dogát..Osztálytársaim tudják miről beszélek..meg akit valaha is tanított a biosztanárom, az is tudja. 3. órában érettségi tájékoztató volt, így lemaradtam egy angolról. :D Volt egy rádiós megemlékezés is Tóth Árpádról.

Ma volt a Tóth Árpád emlékfutóverseny a Stadion körül. 4. lettem a 11.-es lányok közül. Egy hajszálon múlt, hogy megelőzzem a 3.-at, de nem sikerült. Még kellett volna vagy 10 méter, és akkor sikerül. De annyira elfáradtam... A végén már majd' meghaltam... Ezután rohantam vissza a suliba, mert még nem is kajáltam. (Ettől meg kicsit rosszul is lettem a futás után..) Sikerült időbe visszaérnem, konyhásnénik is aranyosak voltak, mert előtte szóltam nekik, hogy visszamegyek még, és még ott voltak, és mondták, hogy vártak. :) Megkajálni is  pár percem volt, mert utána meg rohantam a buszhoz, hogy elérjem, mert utána csak fél óra múlva jön. Sikerült elérnem. Hazajöttem, és azóta csak fekszek, megmozdulni alig bírtam. Nagyon nem vagyok formában, hogy ennyitől ennyire kidöglöttem.

Nem voltak ott a buszmegállóban, pedig ilyenkor ott szoktak lenni. Szerettem volna látni. A csajt nem is baj, hogy nem láttam. :D

Szeretem, de hiába. Ő már teljesen idegennek néz. :( Remélem egyszer rájön...
Barátnőm azt mondta, megveri őket. :D

Jó éjszakát, szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr637372128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása