Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.02.22. Egy levél neki...

2015. február 22. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Nemsokára leírom az egész történetet, de először megmutatom azt a levelet, amit a szakításunk után írtam, de nem mutattam meg neki.

Szerelmem ♥

Soha az életbe nem gondoltam volna, hogy ez lesz. Tiszta szívből szerettünk egymást, nem létezett más számunkra. Azt hittem ÖRÖKKÉ EGYÜTT leszünk. De nem így történt. Ellöktél magadtól. Tudom, h elég volt az állandó veszekedésből. Nekem is. De meg tudtuk volna oldani, hiszen szeretjük egymást. Tudom, hogy te is szeretsz. És azt is tudom, hogy most igazából rábeszéltek erre az egészre… hogy fiatal vagy, ne ragadj le egynél, éld az életet. Én csak egy vagyok neked a sok közül?? És úgy nem lehet élni az életed, hogy közbe melletted van életed szerelme?? De. Igenis lehet! Így teljes az életed? Nem hiszem. Vagy csak csajozni akarsz, kipróbálni, hogy milyen mással? Miért?? Velem nem volt jó? Nem tettem meg érted MINDENT?? De. És te is megtettél értem mindent. Az elején. Vagyis a végén már nem éreztem, hogy ugyanúgy szeretnél, mint régen… Te ezt mondtad…aztán meg azt, hogy kiszerettél belőlem...
Nem így van!!! Tudom jól, hogy mái napig tiszta szívből szeretsz. Csak élni akarsz..egyedül..vagy mással..amit nagyon sajnálok. Később kiderült, hogy más van a háttérben. Lecseréltél egy másik csajra…MIÉRT?? :’( :’( :’(
Remélem rájössz egyszer, hogy volt egy lány, aki tiszta szívből szeretett, és MINDENT MEGTETT ÉRTED! Olyan dolgokat csinált, amit egy lánynak nem szabadna. De megtette, mert ROHADTUL SZERET!!! És ő SOHA NEM AKART ELVESZÍTENI!!! De ez téged már nem érdekel... Nem telik el úgy nap, hogy ne gondoljak rád.. Nem akarlak elfelejteni. 2 év, 4 hónap és 14 nap után nem lehet. 864 csodálatos napot töltöttünk együtt.
IMÁDTAM minden egyes percet, ami veled volt. Boldoggá tettük egymást. Igen sokat veszekedtünk, de ha akartuk volna, meg tudtuk volna oldani a problémákat. De te már szartál az egészre, és így persze, hogy nem volt jó. De tudtad, hogy neked lesz más. És ezért ellöktél magadtól. Pedig ha nem adod fel, végig harcolsz a kapcsolatunkért és értem, még mindig együtt lennénk. De te inkább mást választottál…
Tönkretettél igen. De én MINDIG MINDENT megbocsájtottam neked, mindig mentem tovább és kitartottam melletted, mert ROHADTUL SZERETLEK!!! ♥♥♥ Még mindig szívesebben veszekednék veled, minthogy nélküled legyek… De már mind1, mert te már mással akarsz boldog lenni. Pedig én tényleg az életemet adtam neked. Viszont boldoggá is te tettél annyira, mint még soha senki. Amit nagyon nagyon köszönök. Együtt tanultunk meg őszintén, igazán szeretni. Nagyon. És azt hittem soha nem lesz vége…SOHA :’( Megígérted nekem, hogy csak én lehetek az egyetlen igaz szerelmed, és csak velem leszel életed végéig. De nem így történt… :’( És ezzel, hogy ellöktél magadtól még jobban tönkretettél. Számomra nem létezik más. Nekem te vagy az igaz szerelmem. És tudom, hogy el kellene felejtselek, mert tényleg nem érdemelsz meg, de nem megy. Bármikor visszamennék hozzád. De most, hogy már mást ölelsz és mást csókolsz, azt hiszed, hogy vele majd boldog leszel és úgy fog szeretni, ahogy csak lehet…DE NEM ÍGY VAN!!! NÁLAM JOBBAN SENKI NEM TUD TÉGED SZERETNI!!!!! Minket egymásnak teremtettek!
Remélem, egyszer rájössz, hogy veszni hagytál egy olyan lányt, aki az életét adta neked egy olyanért, aki csak éppen bejött….
Annyi minden történt velünk. És én már nem tudom elképzelni magam nélküled. 2,5 év után egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezt tetted velem. Rohadtul fáj :’( :’( :’( És ezt a fájdalmat semmi sem pótolhatja. Csak te. :’( :’( :’(
Minden nap egyre jobban hiányzol. Úgy érzem kitéptek egy darabot a szívemből, és ez a darab nálad van.
Annyi közös emlékünk van. Minden hozzád köt. Csak egy pár dolog a sok közül: • a sulibuli, amikor összejöttünk, • a meccsre járások és az utána lévő smárolások, • a levelek, amiket egymásnak írtunk, • a fürdők, • a mozi, • a bulik, • a sétálgatások, • a közös nyarak, • ünnepek, • szeretkezések, • filmezések, • összebújások, • hülyéskedések, • Berettyóújfaluba minden, ami volt: az eljegyzés, a közös peca, • a közös nyaralás, • az együtt alvások, • az ajándékok, • az egymáshoz járások, vagy csak egy sima hétköznap, amikor csak kis időre tudtunk találkozni.
IMÁDTAM MINDENT, AMI VELED VOLT. :’( :’( :’( MÁI NAPIG NAGYON NAGYON SZERETLEK, ÉS SOHA NEM FELEJTELEK EL.♥♥♥
Mindened kell nekem!!
Ahogy vagy!!
Kérem vissza a szerelmemet!!! :’( :’( :’( Rohadtul hiányzol életem értelme. :’( :’( :’( És rohadtul hiányzik, hogy megöleljelek, megcsókoljalak és elmondjam, mennyire nagyon IMÁDLAK. :’( :’( :’(♥♥♥ MINDENNÉL JOBBAN SZERETLEK SZERELMEM!!! :’( :’( :’(♥♥♥. ÖRÖKKÉ!!! :’( :’( :’(♥♥♥

 

Kihagytam belőle egy részt, ami nem igazán publikus, de szerintem így is teljesen meg lehet érteni, hogy mit érzek most.

Szép estét nektek, jó éjszakát! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr887206075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása