Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.02.23. Szerelmünk története 1.

2015. február 23. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Itt van a szerelmünk történetének 1. része :)

Az egész 2011-ben kezdődött. Egy suliba jártunk és valahogy elkezdtünk barátkozni, és facebookon beszélgetni. 3 puszival köszöntünk, de ő valahogy mindig kerülte ezt. Barátnőimnek viszont mindig adott. Később azt mondta, hogy ez is a "terv" része volt.
Sokat beszélgettünk, jól elvoltunk. :)
2012 volt már amikor egyszer csak elmondta, hogy smárolni akar velem. Hát én akkor nem akartam tőle semmit és éppen egy másik fiúval alakult valami. De nem akartam megbántani, ezért beleegyeztem. Másnap suliba amikor megbeszéltük a dolgot odamentem a termükhöz és elmondtam neki, hogy ez nekem nem megy a másik srác miatt. Azt mondta megérti és tisztelt is ezért.
Ezután egy kis ideig nem volt semmi különös.
Aztán az osztályfőnöke felajánlotta nekem, hogy menjek velünk egy természettudományi kirándulásra. Beleegyeztem, mert szerettem ezeket a kirándulásokat.
Hát akkor a vonaton már eléggé közel kerültünk egymáshoz, éreztük, hogy izzik köztünk a levegő. :) Masszírozott, az ölébe ültem, ilyenek.. :)
Aztán a Csodák Palotájában volt egy kis sötétebb szoba, és ott is az ölébe ültem. Aztán a nap végén mentünk a McDonald's-ba, és ott is egy asztalnál ültünk és hülyéskedtünk. :D
Hazafele is elvoltunk a vonaton. :) Aztán megbeszéltük, hogy smárolunk. Kimentünk a mosdóba, és ott, akkor smároltunk először. :)
Hát akkor még nem csókolt valami jól..:D
Jött a nyári szünet amikor csak néha-néha beszéltünk.
Voltunk egyszer fürdőbe barátokkal. 2 szerelmespár és mi ketten.
Ott is rengeteget voltunk kettesben, jól elhülyéskedtünk és kapott egy pár csókot is. :) Mondták a barátaink, hogy ne játsszak az érzéseivel mert látszik rajta, hogy totál belém van zúgva; mondjam meg neki, hogy akarok-e tőle valamit vagy nem. Én nem akartam tőle semmit, de megbántani se akartam.
Éppen Balatonfüreden nyaraltam a családommal, amikor írt egy üzenetet, hogy Ő szeretne velem járni.
Várható volt, én mégis meglepődtem rajta. Akkor elmondtam neki, hogy sajnálom, de én nem szeretném ezt.

Folytatása holnap ;)

Jó éjt, szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr197209895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása