Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.05.09.-10. Ilyen fáradt se mostanában voltam...

2015. május 11. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

2015.05.09. szombat:

Előző nap ugye barátnőmnél aludtam. Vagyis inkább próbáltam aludni... Aztán reggel siettem haza, mert 6-tól dolgoztam Berettyóújfaluba. Busz se jön olyankor. :D De apa átvitt. :)
Szóval lenyomtam 8,5 órát. Aztán vártam egy fél órát a buszra, mert persze, hogy pont akkor ment el, amikor végeztem... Szóval az alatt a fél óra alatt eszembe jutottak az újfalusi emlékeink... Annyira jó volt ott minden. Imádtam ott lenni a szerelmemmel. :'( És nagyon hiányzik a családja. :( Annyira szívesen meglátogatnám őket. De sajnos már nem lehet. Nem tudom, hogy mit gondolnak rólam, nem tudom, hogy állította be ezt az egészet nekik. De amit visszahallottam, hogy másoknak miket mondott...hogy én kavartam egy másik sráccal...aki amúgy az egyik legjobb fiúbarátom és van barátnője...igen, biztosan én kavartam mással. Az nem számít, hogy ő már 2 héttel azelőtt kavart azzal a ribanccal, mielőtt kidobott...Szánalmas!
Szóval ha a családjának is így állította be, akkor tuti utálnak és látni se akarnak. De nekem nagyon hiányoznak. :'(
Egész úton hazafelé ezen rágódtam. Aztán amikor hazajöttem nem bírtam tovább. Megint előjöttek bennem az érzések, és sírtam. Mai napig kibaszottul szerelmes vagyok belé. De annyira megváltozott, hogy rá se ismerek. Hát ki ez? Ki ez az ember? Ő rohadtul nem ilyen, mint amilyennek most mutatja magát. És én hiszek benne, hogy a szíve mélyén egyszer újra olyan lesz, mint régen. De az még nem most lesz. Sajnálom, hogy ilyen lett. Nagyon hiányzik az az énje. :'(
Ezután olyan kib*szott fáradt voltam, hogy nem tudtam megállni a lábamon (józan voltam). Le is feküdtem hamar.

2015.05.10. vasárnap:

Délelőtt mentem tanárhoz. A fia (bulis srác) amikor felkelt, odajött és megölelt hátulról. De úgy, mintha már együtt lennénk... Basszus nem vagyunk együtt! És én nem is akarom, hogy együtt legyünk.
Megint kikísért a buszmegbe, és megint lekapott. Basszus ott van az egész falu, ő meg ott kap le. Hagyjon már...
El akarom neki mondani, hogy én nem akarok tőle semmit, de sose jön ki rá a lépés. Náluk nem tudom, mert ott az anyja, a villamoson meg elég érdekes lenne... De ő már lehet, hogy úgy van vele, hogy együtt vagyunk...pedig nem. Bírom, mint barátot. De nem, mint pasit.
Én még mindig Őt szeretem. És lehet, hogy majd lesz valaki, aki hozzám való, és elfeledteti velem, de az nem ez a srác. Barát és kész.
Délután pedig bicikliztünk barátnőmmel. :) Be akartunk tekerni Debrecenbe, de esett az eső...Úgyhogy csak a faluba tekertünk. De bepótoljuk! :D

Most pedig tanulok, készülök az érettségire. Péntek vészesen közeledik...ááá félek nagyon. :D

Szép napot mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr37449128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása