Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.30.-05.03. Elfoglalt vagyok

2015. május 03. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Bocsánat, hogy nem írtam. 15-én érettségizek infóból, és most arra koncentrálok, lehet, hogy most ritkábban fogok írni. De írni fogok! :)

2015.04.30. csütörtök:

Suliban 5 óra volt megtartva a ballagás miatt. Mivel mi ballagtattunk, mi díszítettük fel a (volt) testvérosztályunk termét. Volt virág rendesen. :D Szerintem nagyon szép lett, jó munkát végeztünk. :D
Ezután mentem edzésre. Jó volt, de még csak lájtiba melegítettem. Vigyázok, nehogy megint meghúzódjak. Gyakoroltunk a pénteki fellépésre. :)

2015.05.01. péntek:

Délelőtt tanultam, aztán pedig mentem próbára meg fellépésre. Elkéstünk, mert barátnőm pasiját meg kellett várni..:D Le is b*sztak...
A táncteremből együtt mentünk ki a Nagyerdei Szabadtéri Színpadhoz fellépésre. Csináltunk képeket, elvoltunk. :)
Rengeteg ismerős táncossal találkoztam.
Majd' megfagytunk amúgy egy szál semmibe...
A fellépés szerintem jól sikerült, talán az egyik legjobb volt. :)
Eljött az a srác is, akivel a házibuliban ismerkedtem meg. :) Sétáltunk, smároltunk. :) Anyáék is látták. (Csak a srácot, nem azt, hogy smárolunk. :D)
Aztán hazajöttünk, de volt jegyünk az esti koncertre, amire megbeszéltük, hogy visszamegyünk.
Amikor jövünk hazafele, látom, hogy barátnőm meg a pasija ott állnak a buszmegbe. Mondom máris mennek vissza? Már fél 7 volt, 7-kor kezdődik a koncert, és 7-re beszéltem meg a sráccal is, hogy ott talizunk. Következő busz 7-kor jön. Anyáék se mondták biztosra, hogy visszamennek. Basszus, elkések!
Hazarohantam, ettem egy kicsit és rohantam a buszhoz. Felhívtam a fiút, hogy kések. Elkezdett szakadni az eső, késett a busz. A buszmegbe és a buszon beszéltem egy régi jó barátommal. :)
Felszálltunk a buszra, hív apa, hogy menjek haza, mert szarrá ázok..Mondom jó, bemegyek és majd visszajövök. Közben hívtak barátnőmék is, hogy talizzunk egy pizzázó előtt, visszajönnek a városba, mert nem lesz koncert. A fiúval is beszéltem. Szegényt úgy sajnáltam. Ment volna pizsibuliba, de ott várt rám az esőbe 7-kor, ahogy megbeszéltük. Aztán mondta, hogy elém jön a Nagyállóra. Végül én értem oda hamarabb, és megbeszéltük, hogy talizunk a Nagytemplomnál.
Felmentem, és jöttek is mindhárman (barátnőm, pasija, srác) egy villamossal. :)
Odarohantam a fiúhoz, megöleltem és bocsánatot kértem. De nem volt belőle semmi, megoldotta, ráért még egy darabig. :)
Beültünk egy pizzázóba, aztán sétáltunk a városba.
Közben a tudtomra adta, hogy szeretne velem hosszú távra tervezni, és kapcsolatot szeretne. Olyan cuki dolgokat mondott. *...* :) :$
Jól esett, meg én is megismerném jobban, de nem tudom. Elvagyunk, de egyelőre nem akarok tőle semmit. Nagyon nehéz most. Én még mindig azt a f*szt szeretem... Tudom, hogy el kellene felejtenem, de nem megy. Én tiszta szívből szeretem a mai napig, és ez soha nem fog elmúlni. Csak megtanultam nélküle élni, mert ő azzal a r*banccal van..
Amúgy együtt is majálisoztak...tavaly még velem..áá mind1, szar érzés. Tavaly kaptam tőle májusfát, most nem kaptam senkitől. :( Lehet annak a senkinek adott...Hülye f*sz.. Nagyon haragszok rá, de nagyon szeretem. És ez így is lesz.

A tavalyi májusom k*rva jó volt, szinte egész nap együtt voltunk. :) Nagyon imádtaam. ♥♥♥ *...*
Azért a mostani se volt rossz, csak fura. Jól elvoltam azért most is. :)

2015.05.02. szombat:

Délelőtt tanultam, délután pedig mentünk anyával vásárolni. :D Begyalogoltuk a fél várost szakadó esőbe. :D

-22:22 ♥♥♥-

Szóval találtam cipőt. :DD Úgy örültem neki. :)) Viszont kabátért mentünk, azt meg nem. :( De majd jövőhéten megnézem máshol. :)
Estefele pedig beszéltem a fiúval, és szerzett nekem infó tanárt. :) Az anyukáját. :DD De előtte nem mondta, hogy az anyja az, csak hogy lehet, hogy tud. :D "Két legyet ütök egy csapásra." - ahogy ő mondta. :D

2015.02.03. vasárnap:

Elmentem virágoshoz, meg barátnőmmel elmentünk mamához virágért az anyukájának. Aztán felköszöntöttem anyámat. Utána tanultam.
Ebédre mamáék mentünk anyák napjára. Ott anyám még belekötött, hogy miért nem ilyen, meg olyan virágot vettem...Mondom b+, nemhogy örülne, hogy kapott...
Nagybátyám (nagynéném férje, én így mondom) meg azt mondta, hogy tavaly nyáron még milyen kövér voltam, és hogy jól áll, hogy most fogytam. Mondom oké. :D De amennyit ma ettem, igen olyan leszek megint. :( :D
Meg megint szóba jött, hogy milyen jó, hogy már nem vagyunk együtt... Nem figyeltem oda, hadd mondják.
Ezután másik mamához mentünk. Ott voltak uncsimék is, elvoltunk. :)
Ezután jöttem haza, és pihentem. :)

Ma megtaláltam a számomra egyik legtalálóbb idézetet:

"Shopping is cheaper than the psychiatrist." - A vásárlás olcsóbb, mint a pszichiáter. :DDD

Teljesen egyetértek. :D :) Nekem nagyon sokat segített a vásárlás, amikor padlón voltam. A vásárlástól amúgy is mindig jobb kedvem lesz, és ez akkor is így volt. :)
És persze a barátaim is rengeteget segítettek, amit nagyon köszönök nekik. :)

Jó éjszakát, szép álmokat manók! :) :*

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr717427846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása