Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.02. Régi szép idők... hová lettetek?

2015. március 02. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Ma nagyon fárasztó napom volt.
Éjszaka nem sokat aludtam, de ez nem meglepő, mert sose alszok egy rendeset. Nagyon rossz alvó vagyok, amit apától örököltem.
Akkor tudnék aludni, amikor már szól az ébresztő...
Ma reggel 7-re mentem matek dogát pótolni. Reggel a buszon ott volt barátnőm is, megbeszéltük, hogy együtt megyünk. :)
Megírtam a matekot, aztán irodalomból kihívtak elsőpadosra...semmit se tanultam rá, de azért másfél oldalt sikerült írnom. :) :D
Tesin helyettesítés volt, dolgoztunk egy kicsit, ami ránk is fért. De ezután annyira fáradt lettem, hogy egész nap majd' elaludtam...
Rámfért volna egy kávé, de sajnos a szívem nem bírja.
9 órám volt fakttal együtt + 1 lyukas, amibe elmentem bérletet venni.
Rámfért az a kis séta.
Amikor mentem visszafele a suliba, szembe jött velem a barátnőjével kézenfogva. Persze nem köszönt. Igaz, 2,5 év után minek is...bunkó..
De a szeme sarkából nézett. Nem akarta, hogy az új csaja észrevegye, hogy néz, ezért csak így sunyiba, a szeme sarkából figyelt.
Éreztem benne egy ilyet: "most megmutatom, hogy nekem lehet más is, mással is boldog tudok lenni"
Ezután röhögtem magamban :D
A csajra rá se néztem, nem is érdekel, hogy ki az :D
Ezután éreztem, hogy: "Ami nem öl meg, az megerősít!" (What doesn't kill you makes your stronger /Kelly Clarkson/)
Tehát most már erősebbé tesz az, hogy látom őket. :)
Egyébként attól is jobb lett, hogy egyáltalán láttam. :)
Az pedig nagyon nem érdekel, hogy kivel. :D
Lehet, hogy pár hét vagy hónap múlva már más lesz, ha úgy áll hozzá, hogy nem ragad le egynél. :D
Nem baj, majd rájön kit veszített. :)
És majd megtudja milyen az, ha átb*sszák...

Találtam ezt a képet, amin egy marcipán szív van. Mikor nyaralni voltunk Pécsett akkor kaptam tőle. :) ♥ Imádok mindent, ami hozzá köthető. :) ♥

Ma is eszembe jutott tesin. Az egyik srácnak olyan teremcipője van, amilyet együtt néztünk neki, csak stoplisba. És azt mondta, hogy az lesz a következő cipője. Remélem tényleg az lesz, mert mindkettőnknek nagyon tetszik. :)
Annyira hasonló a stílusunk meg az ízlésünk, és ez olyan jó. :)
Rengeteg mindenben hasonlítunk, viszont sok dologban különbözünk. De pont ettől volt jó. :)
Sajnálom, hogy vége lett, de nagyon örülök, hogy megtörtént. Életem legjobb korszaka volt vele. :) ♥
Írhatnám, hogy jó lenne ha még tartana meg ilyenek, de a végén már tényleg nagyon szar volt.
Most úgy gondolom, hogy mindketten hibásak vagyunk abban, hogy elromlott.
Most tényleg jobb így. Most. ;)

Jah és ma mikor jöttem hazafele, jött egy srác az utcán, aki magába beszélt, és mikor meglátott, küldött puszit, meg elkezdi: "nagyon jól nézel ki, mondták már?!" Nem mondtam neki semmit, csak gyorsan eljöttem. Aztán folytatta a beszélgetést magával :D

Most este megint ejtettem egy pár könnycseppet, ugyanis előkerestem a régi leveleit. Nagyon rossz, hogy akkor minden rendben volt, a végén meg már mintha nem is ismernénk egymást, annyira eltávolodtunk egymástól.

Ez az idézet teljesen a szívemből szól:

"Melletted akarok felébredni reggelente, esténként téged akarlak látni a vacsoraasztal másik oldalán. Veled akarom megosztani a napjaim minden apró részletét, és hallani akarom a te napjaid részleteit is. Veled akarok nevetni, azt akarom, hogy amikor elalszom, te legyél a karomban. Mert te nem csak az egyik múltbéli szerelmem vagy. Te voltál a legjobb barátom, a jobbik felem, és nem tudom elképzelni, hogy ezt újra feladjam."

Végezetül pedig idézek a leveleiből, ahogy ígértem.

2 hónapra ezt írta:


"TE vagy: Nekem a legfontosabb
TE vagy: Kit szeretek
TE vagy: Akiben megbízok
TE vagy: Akinek elmondhatok bármit
TE vagy: Aki megért
TE vagy:Akinek a gólokat lövöm
TE vagy: Aki szeret
TE vagy: Az én Kicsi Klaum és tanárnőm
TE vagy: A szerelmem
TE vagy: Egy szóval a mindenem."

Szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr387235605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása