Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.05. Egyszer élsz!!!

2015. március 05. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Átlagos napom volt. Kaptam rajzból egy 5-öst, matekból egy 3-mast..azt hittem rosszabb lesz, szóval örültem neki. Tesin még mindig helyettesítés van, lent voltunk a kondiba, és nem csináltunk semmit. Irodalomból kaptam egy 5-öst arra az elsôpados dolgozatra, amire nem tanultam semmit. :) 

Suli után elmentem barátnômmel nézelôdni, vásárolgatni. :) 

Ezután mentem edzésre. Kicsit erôsítettünk is, jó volt. :) 

Hazafele a buszon pedig ott volt az egyik ismerôsöm, és vele beszélgettem :)

 

Ma 2 dologra jöttem rá. Az egyik, hogy hiányoznak a közös dolgok. De már egészen megszoktam nélküle lenni. :)

A másik pedig, hogy az életben sokkal nagyobb problémák is vannak annál, hogy szakított velünk életünk szerelme. Igen, mi úgy éljük meg, hogy most összedôlt a vilâg, de valójában nem. Az èlet megy tovább. Mindig. Bármi történjék is. És csak egyszer élünk, ezért most kell kihasználni az alkalmat, hogy olyan dolgokat tegyünk amiket szeretnénk, és úgy, ahogy szeretnénk. :)

 

 

Jó éjszakát! :

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr167244729

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása