Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.11. Egy hónapja..

2015. március 11. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Ma szörnyû napom volt. Írtam egy csodálatos matek dogát, ami olyan szarul sikerült, hogy csak na... Aztán nyelvtanon kap tam egy egyest, azért mert volt egy beadandó, és én hiányoztam akkor, amikor be kellett adni. És elvileg elmondta, hogy a következô órára csináljuk meg..ahha.. Ez még nem lenne elég, ezután kihívott elsôpadosra... De azt lesúgták az egészet. :D Az utolsó órám elmaradt. Ennyi jó volt a mai napba..

Suli után mentem haza. Ott voltak a buszmegállóba..annyira nagyon rosszul esett ôket látni...nagyon ideges lettem...és nagyon nagyon fájt.. Ordítani akartam, odamenni, megölelni, megcsókolni.. De sajnos nem tehetem. :'( 

 

Ma egy hónapja, hogy szakítottunk. Szörnyû egy hónap volt. Még mindig iszonyatosan szeretem és nagyon nagyon fáj, ami történt. :'(

Akarom ôt. Mit meg nem adnék érte... Mindennél jobban szeretem <3 <3 <3 :'(

 

Kérlek szerelmem, jöjj rá, hogy mással nem az igazi! Kérlek..:'( szerelmem <3 :'(

 

" Akik szeretik egymást, keresik egymást. Ha a szél kétfelé fújja őket, térden is visszamásznak egymáshoz. Ha tengert vetnek közéjük, a lelküket küldik át a tengeren: levélben találkoznak."

 

" Minden egyes este a párnámra hajtom a fejemet és próbálom meggyőzni magam, hogy erős vagyok, mert egy újabb napot kibírtam nélküled."

De ez nagyon nehéz...

 

Jó éjt emberek

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr597261565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása