Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.12. és 04.13. Kezdem elfelejteni..

2015. április 13. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Elkérem a nézéseteket, hogy nem írtam tegnap, bealudtam. (ez egy szófordulat, amit régebben ő is használt.)

Szóval tegnap egész jó napom volt. :) Azt leszámítva, hogy veszekedtem szüleimmel... Délelőtt tanultam, délután pedig mentünk anyámékkal fürdőbe. :) Kikapcsolt, jó volt. :)

Este pedig néztem egy filmet, de bealudtam. Lefárasztott a fürdő.

Ma is jó napom volt. :) Igaz irodalomból olyan szép 1-est írtam, hogy csak nah...
Fakton pedig próbaérettségit írtam (földrajzból), amire egy lyukas órát tanultam, ami előtte volt. Hát az se sikerült valami jól...Olyan alap dolgok nem jutottak eszembe, meg rontottam el, hogy csak magam is szégyelltem...

Amikor mentem hazafele megint ott voltak a buszmegbe...Hát röhöghetnékem volt tőlük..:D Nem baj, lesz ez még így se. :D Barátnőm is ott volt, vele beszélgettem a buszon. :)

De már úgy érzem, hogy tökre megvagyok nélküle. :) Tök jó kedvem volt ma. :)

Este pedig mentem futni, ott összefutottam egy ismerősömmel, és együtt futottunk. :) Jó volt. :)

Szóval:

"Mostantól úgy gondolok rád, mint egy egyszerű hétköznapi fiúra, akit bármikor képes lennék szeretni - de nem te leszel az egyetlen. A mai napig te voltál az első, a legfontosabb, saját magam elé helyeztem a te boldogságod, de már nem fogok miattad sírni, és nem fogok rád várni. A szívem mélyén még mindig reménykedem benned, hogy egyszer majd kettőnkből egy lesz, de nekem is szükségem van a boldogságra. Nem fogok miattad mindent veszni hagyni úgy, hogy még csak nem is vagy az enyém. Fáj, és nagyon nehéz, de tovább kell lépnem, és most az egyszer nem miattad, hanem magam miatt!"

Jó éjszakát! Szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr377365890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása