Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.13. Nem is volt szerencsétlen nap :)

2015. március 14. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Bocsi, hogy csak most teszem ki a tegnapit, de tegnap nagyon fáradt voltam és aludtam.

 

Szóval tegnap egész jó napom volt ahhoz képest, hogy péntek 13-a volt. :)

Suliban az elsô órában ünnepség volt, ami egész jó volt. :) A többi óra is jól telt. :)

Suli után jöttem haza.

Ott voltak a szokásos helyükön a buszmegállóban. Addig jó, amíg ott vannak...

Látott engem.

Ezután itthon találkoztam az anyjával. Ô legalább köszön.

 

Ezután anyával bebicikliztünk Debrecenbe. (Mikepércsrôl) :)

Nagyon jó volt. :) Lesz tôle olyan lábam meg seggem, hogy csak nah. :D

 

Vele is terveztük, hogy betekerünk ha jobb idô lesz. Majd egyszer, hátha. :)

 

Most pedig közös emlékek:

 

Nekünk is volt ilyen "törzshelyünk" több helyen is, ahol mindig találkoztunk. :)

Annyi szép dolog történt velünk, ezeket el fogom mesélni egy-egy blogbejegyzésemben. :)

 

Tegnap például megnéztem a karneváli képeket. (Tavaly vonultam a Debreceni Virágkarneválon, mert táncolok.)

Ott volt közte 2 olyan közös kép is, amit még nem is láttam. Jó érzés volt látni. :)

Szóval a vonuláson jött mellettem félútig. :) Olyan aranyos, olyan jól esett. :) 

 

A másik pedig, hogy sokat jártunk együtt fürdôbe. Nagyon jó volt ott romantikázni meg kettesben lenni. :') <3 IMÁDTAM <3 <3 <3 :')

 

"Szeretném újra élni százszor, tartson ÖRÖKKÉ a láng!

Együtt újra élni százszor, minden ôrül pillanatát;

Mert veled egy perc, égig emel, hova nem kísér el más.

Ez az álmon túli álom, talán ez a menyország!"

/Anti Fittnes Club-Menyország/

 

Ez a közös számunk, ez volt a csengôhangunk is ha hîvtuk egymást. Mindketten szerettük ezt a dalt. :) És most ezzel fejezem ki, amit érzek...

 

Este mesélek több közös történetet is. :)

 

Most pedig egy idézet:

 

"... Aki mindig elérhető, az unalmas, aki feltétel nélkül szeret, az unalmas, aki törődik veled, az unalmas, aki kifejezi az érzéseit, az unalmas. Minden, ami igaz, őszinte, amiben nincs játék, taktika, és hátsó szándék, minden pillanat, amikor lehull a maszk, az unalmas.

Mondd neki, hogy szeretlek, és elmenekül, mondd neki, hogy soha többé nem akarod látni, s csak idő kérdése, és az ajtódban fog állni. Mert van, akinek mindig csak akkor vagy érdekes, amikor nem lehetsz az övé. Amikor nem vagy… “unalmas”. 

 

Gyere, várlak. :) :D

 

Jó reggelt emberek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr687267257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása