Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.18. Nem, nem jó nélküle!

2015. március 18. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

 

Átlagos napom volt. 

Ma nem láttam, ami azért fura, mert ilyenkor szoktam látni. Hiányzik, de nagyon.

 

Ma azon gondolkoztam, hogy ô már teljesen elfelejtett vagy néha még gondol rám? Hogy tényleg mással akar lenni, vagy csak csajozni akar össze-vissza? És hogy vajon rá fog jönni, hogy én voltam az igaz szerelme?

 

Nagyon fájnak ezek a dolgok. Ott akarok lenni a karjaiban, hozzábújni, csókolni és elmondani neki, hogy mennyire szeretem. :') <3

 

Nem baj, majd megtudja, hogy ki is az, aki igazán szereti, és mindent megadna érte..

De akkor már késô lesz!

 

Mindig is szeretni fogom. :') <3

 

Egy idézet, amit neki üzenek:

 

 "Ne tegyen ôrültté. Ne nyissa meg elôttem az eget csak azért, hogy megvakuljak a fénytôl, és hogy aztán bezárja azt elôttem. Hogy lehet olyan nagyon kegyetlen!"

/Mikszáth Kálmán/ 

 

Jó éjt, szép álmokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr397282393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása