Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.20. Az egyik legkedvesebb, legérzelmesebb és legjobb emlékünk :)

2015. március 21. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Bocsi mindenkitől, hogy csak most, de megint bealudtam.

Tegnap egész jó napom volt. Megnéztem a részleges napfogyatkozást. :)
Tesin beszélgettünk. A tesi tanár azt mondta, hogy gondoljam át, hogy szeretnék-e tesiből érettségizni, de ha igen, akkor csakis emelten. Huhh mondom. :O Még gondolkozok rajta. :)

Hazafele a buszmegállóban kerestem őket. Nem találtam. Nem voltak ott. Pedig ilyenkor mindig ott vannak...
Szerettem volna látni. :( ♥

Egyébként tegnap fel se köszöntött...(névnapom volt)
Szerintem ennyit igazán kaphattam volna...


A képen egy olyan maci van, amit ajándékba adtam neki egyszer. :) Remélem még megvan neki. De a kedvenc macija (volt..talán még az) egy másik, amit a ballagására kapott tőlem. :) Arról sajnos nincs képem. :( Mindig befújtam a spray-mel, ahogy ő is azt a macit, amit tőle kaptam. :))

És az emlék, amit ígértem.

Nyáron szokott lenni a főtéren Korzó. Mostanában Mikepércsi Nyári Estéknek hívják, de mi csak Korzónak.
Szoktak jönni zenekarok, énekesek, színészek, stb.

Egyszer (azt hiszem tavaly nyáron) kimentünk a Korzóra, de végig a mögötte lévő játszótéren voltunk. Van ott egy vár, és ültünk és romantikáztunk. Felidéztük a közös emlékeinket. Annyira egymásra voltunk hangolódva, annyira szerelmesek és boldogok voltunk. :')
Aztán amikor vége lett a Korzónak és haza kellett menjünk...nem ment. Sírtunk, annyira nem akartuk elengedni a másikat. Együtt akartunk lenni egész életünkben. Annyira boldogok voltunk, azt akartuk az a pillanat soha ne múljon el. :') ♥
Amikor végre nagy nehezen elváltunk, többször is visszafordultunk "csak egy utolsó csókra".Annyira jó érzés volt, olyan boldogok voltunk. :'( Láttam rajta, hogy halálosan szeret. ♥

És most hol van ez az egész?? Hová tűnt az "örökké"?? Hová tűnt ez a szerelem??? :'(

Nem tudom elhinni, hogy nincs többé. :'(
Hogy múlhatott el benne minden??
Ezt nem tudom elhinni, és elfogadni se.:'(

Kérlek szerelmem jöjj rá, hogy én vagyok az igaz szerelmed és nem más! Soha, senki nem fog úgy szeretni mint én, és nem fogja neked megadni mindazt, amit tőlem kaptál!! :'( ♥

ÖRÖKKÉ SZERETNI FOGLAK!!! ♥♥♥ :'(

Te is ezt ígérted...:'( :'( :'( K*rvára fáj. :'(

Idézetek tőle: (4. hónapra ezeket írta)

"Tiszta szívből szeretjük egymást. :) ♥"

"Minden rosszban van valami jó, megbeszéljük, és elmondjuk a véleményünket és ennyi. Megbízunk egymásban. :) ♥

"Írtam egy elég jó felvételit és annyira örülök, hogy több pontot írtam mint amennyit mondtál. :D :P ♥"

"A mindennapi találkozás annyira jó. :D :P :) :$ ♥"

"A maci vigyáz rád. :D :P :) :$ ♥"

"NEKEM CSAK TE KELLESZ, ÖRÖKRE SZERETLEK ♥♥♥ IMÁDLAK ♥♥♥ SZERELMEM ♥♥♥"

B*****11

 

Jó reggelt emberek! :) Legyen szép napotok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr427288233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása