Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.21. Nem kérlek légy enyém örökké, mégis hozzád szól dalom...

2015. március 22. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Ma reggel, amikor írtam a blogot, megint elôtörtek bennem az érzelmek. Az az emlék örökké bennem fog élni. Sôt. Minden, ami vele volt.

Nem tudom ti hogy vagytok vele...voltatok már igazán szerelmesek? Annyira, hogy az életeteket is odaadtátok volna neki/érte?? 

Nah aki érzett már ilyet, tudja mirôl beszélek.

És vesztettétek már el ezt az embert, akit ennyire szerettek?? 

Senkinek nem kívánom ezt a fájdalmat. Egyszerûen lehetetlen feldolgozni. 

Igen majd idôvel blablabla... Nem! Soha nem fog teljesen begyógyulni ez a seb!

Nem hittem volna, hogy lehet valakit ennyire szeretni...

Most meg azt nem hiszem el, hogy hogy lehet ilyen könnyen elfelejteni??? Ez valahogy nem fér a fejembe..

 

Ma átlagos napom volt. Tanulgattam, pihentem és este pedig névnapoztunk. Ês persze sokat gondoltam rá. :)

Tavaly ilyenkor ô is itt volt és együtt ünnepeltünk. :)

Most meg annyit nem kapok b+, h felköszöntsön, vagy hogy köszönjön az utcán..

Hogy lehet ilyen bunkó??

Valaki, aki olvassa ezt és beszél vele, mondja már meg neki, hogy igazán megtehetne ennyit..

Köszönöm, ha valaki megteszi. :)

 

Egyébként tegnap menni akartam bulizni névnapom alkalmából, de senki se jött, így nem mentem. :(

Majd máskor :)

 

Remélem nektek nem kell ilyen fájdalommal együtt élnetek. 

Legyetek boldogok, és nagyon becsüljétek meg, amitek van! Mert bármikor elveszíthetitek! 

 

Én tisztában vagyok vele, hogy az élet múlandô, és egyetlen egy pillanatot sem fogsz soha többé visszakapni!

És bármikor történhet bárkivel bármi. (Bâr ne történjen!)

Akkor se bánnátok, hogy már nincs veletek??

Csak az a baj, hogy nagyon kevesen gondolkoznak így. Úgy vannak vele, hogy talán majd egyszer, majd késôbb ez meg az lesz..

Ahha..és ha nem lesz??? Mi van ha nem lesz többé??

 

Ezt neki is próbáltam elmagyarázni néha de nem igazán értette meg...

(Lehet, hogy most én se fogalmaztam túl világosan, kérdezzetek, hogyha valami nem világos. :))

 

Szóval mindenkinek úgy kéne élni az életét, mintha a mai nap lenne az utolsó!!! 

Sokkal jobb élete lenne mindenkinek.

 

"Mindig remélj, légy erôs, nevess hangosan, játssz kemênyen, élj a pillanatnak, álmondj nagyot, nyisd ki az elméd, higgy a csodákbak, bocsáss meg gyorsan, csókolj lassan, és szeress úgy, mintha sosem bántottak volna, hiszen csak egyszer élsz b*sszameg!!!"

 

Jó éjszakát, szép álmokat! :

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr897290225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása