Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.22. Még mindig nagyon szar..

2015. március 23. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! 

 

Bocsi, hogy csak most.

Tegnap elêg vegyes napom volt. Reggel visszaolvastam az utolsó üzeneteinket.. Elêg szarul lettem tôle. Nagyon sírtam.

Aztán tanulgattam meg pihentem, délután pedig elmentem barátnômmel sétálni. Kaptam tôle kis apróságokat névnapomra, olyan kis cuki volt. :) Köszönöm! :)

Ez a tali feltöltött lelkileg. :) Rám fért egy ilyen hétvége után. 

Aztán este megnéztem egy filmet, ami most nagyon hasonlított az ên helyzetemre. Sírtam rajta.

 

Még mindig nagyon fáj. Alíg alszok.

Van egy üzenet, amit neki írtam, de nem merem neki elküldeni, mert nem lenne jó vége.

Mindig veszekszek magammal, hogy râírjak-e... De mindig rájövök, hogy teljesen felesleges.

Nagyon hiányzik, nagyon szeretem és nagyon rossz nélküle.

Hátha egyszer rájön...

 

"Néha ahhoz, hogy megtartsunk valamit nem kell feltétlenül szorítani. Bátran nyisd szét a tenyered és enged el, amit addig abban őriztél, mert idővel, ami fontos úgyis visszatér hozzád." 

/Ezel- Bosszú mindhalálig: Ramiz/

 

"Csak a mindenem voltál,

Soha így még nem szerettem mást.

Csak a mindenem voltál

Érzem most is vársz még rám..."

"Fáj még, tudod a mindenem voltál, 

De ha bosszúból, másra vágysz..."

/Tóth Gabi- Nem kell végszó/

 

Jóreggelt! Legyen szép napotok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr817293489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása