Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.24. Szar nap, de legalább nem miatta

2015. március 24. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Elég vegyes és fárasztó napom volt. Délelôtt tök jó kedvem volt. :) 

Ma nem volt szalcsis táncpróbám, így intéztem a dolgom a városba, aztán mentem edzésre. Nah hát itt aztán minden volt. Jól indult, többen is voltak bent megnézni, hogy milyen az óra. Szombaton lesz egy nagyon fontos fellépésünk, és arra gyakoroltunk. Hát vannak, akik nem veszik komolyan ezt... És a lehetô legtöbb dolgot rosszul csinálják, és amikor szólunk nekik még akkor se fogják fel, még röhögnek rajta.. Hát gratulálok.. Na ez nagyon felidegesített.

Aztàn hazajöttem, szüleimmel is veszekedtünk. 

És amúgy fáj minden részem, menni alíg bírok. És olyan fáradt vagyok, mint az állat..

 

Ma nem láttam, csak hallottam másoktól, hogy ôk látták. 

Nem is hiányzott még az is, hogy lássam, hogy együtt vannak. Bár ma egyedül látták, de akkor is. Köszönni se bír..

 

Mára csak ennyit szerettem volna, elég volt ebbôl a napból ennyi. 

 

Jó éjszakát! Szép álmokat!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr427301973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása