Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.26. Köszönöm! :)

2015. március 27. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

 

Bocsi, hogy csak most.

Tegnap átlagos napom volt. Suli átlagosan telt, bár tesi órán felidegesített egy másik osztály...

Suli után mentem vásárolni. :)) Nah ez feldobta a napom. :)

Ezután mentem edzésre. Próbálunk a szombati fontos fellépésre. És még most se bírják komolyan venni. Valakinél a számokkal is bajok vannak.. Nem lehet könnyû az edzônknek...kezdem megérteni. 

 

Ezután barátnômmel matekoztunk, de elhülyéskedtük az egészet. :D

 

Nem láttam tegnap. De vele álmodtam. :)

Ezt nem szeretném elmondani, mert babonás vagyok. De annyit elárulok, hogy jó álom volt, boldog voltam. :)

 

Annyira jó volt vele minden. :) Köszönöm neked, hogy veled éltem át életem legszebb korszakát. :') Amit neked köszönhetek. :) Köszönöm életem! :) <3

Sajnálom a veszekedéseket és azt, hogy elromlott. De a legjobban azt, hogy nem akartad megoldani, inkább elhagytál...

Nagyon fáj, de már megszoktam.

Borzasztóan hiányzol! :'( <3 

Legalább ne néznél levegônek, nekem az is elég lenne. :(

A medálunk mindig is a nyakamba lesz, és a legnagyobb vágyam, hogy ez a szív újra egyesül egyszer. :'( <3

 

Jó reggelt mindenkinek! :) Legyen szép napotok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr277308830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása