Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.27. Mindennek oka és célja van!

2015. március 27. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

A mai nap nem az én napom volt.. Már eleve úgy keltem fel, hogy hányingerem van, meg fáj a hasam. Ó mondom, csak kibírom valahogy a napot. 

Suliba is nagyon rosszul voltam. 2. óra után haza is kéreszkedtem. Amikor kijöttem a suliból, már nem éreztem magam olyan rosszul, de mondom a biztonság kedvéért hazamegyek, meg már csak nem megyek vissza...

Hát a buszmegállóban kijött belôlem minden. Szerencsére ott volt barátnôm nagymamája, és segített mindenben, olyan kis cuki volt. :) Köszönöm szépen neki! :)

Akkor már megkönnyebbültem.

Elmentem az orvoshoz igazolásért, de rengetegen voltak, nem vártam meg. Inkább hazajöttem aludni. 

Délután mazsi volt, elmentem, mert fôpróba volt. De egész nap alíg éltem. Menni alíg tudtam. Semmi erô nem volt bennem. Mitôl is lett volna? Egész nap vagy 25 szem háztartási kekszet ettem. 

Hazajöttem és pihentem. 

 

Ma ismét arra jöttem rá, hogy minden embernek célja van az életedben, akivel összehoz a sors. Nagyon szépen köszönöm barátnõm mamájának a segítséget! :)

És köszönöm Istenem, hogy nem hagytál magamra egy ilyen helyzetben! 

 

Régebben, mikor szarul voltam, mindig itt volt mellettem és ápolgatott. :) És ez erôt adott ahhoz, hogy jobban legyek. :) Olyan cuki volt. :)

Én is mindig ápolgattam, mikor beteg volt. :)

Ô egyszer volt ilyen rosszul, azt is tôlem kapta el. Becsömöltem az anyja finom kajájától, mert éhgyomorra ettem, édes volt, és sokat ettem belôle. Azóta se eszek olyan kaját.

Szóval éppen Berettyóújfaluba voltunk, amikor felkelt reggel és hányt. 

Mentünk aznap pecázni. Azt mondta, jól van. Hát azon a napon többször ishányt, és egész nap nagyon rosszul volt. Feküdt a pokrócon szinte végig. Én pecáztam helyette, és mindenben segítettem neki. Annyira örült neki, hogy sírt, hogy ezt soha nem fogja tudni visszaadni nekem, ezt a törôdést. Egyemmeg olyan cuki volt. :') *...*

 

Hát sajnos mára már nem ilyen. És ma nem volt velem, hogy ápolgasson.

Nem is láttam ma. Pedig jó lett volna. :(

Soha nem fogok elfelejteni semmit, ami vele volt. :) Annyira IMÁDTAM minden egyes percét. :) <3

Remélem ô sem felejti el. 

 

Jó éjszakát! :) Szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr347311178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása