Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.28. Boldog 28-át szerelmem! :'( <3

2015. március 29. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Ma elég jò napom volt. :) Délelôtt készülôdtem, du. pedig mentem fellépésre Budapestre a Bálnába.

A Föld órája volt - világszerte lekapcsolták egy órára a villanyokat -, és ezen a rendezvényen léptünk fel ledes eszközökkel.

 

Útközben végig rá gondoltam. Legutoljára vele utaztam ilyen hosszabb útra ês félútig az út is ugyanaz volt. És nagyon nagyon hiányzott. :(

Plána, hogy barátnôm mutatott egy videót, ami nagyon szerelmes, és hát aközbe is ô jutott eszembe. Sírtam.

Fáj, de már megszoktam.

Ma lenne 2,5 év. :'( (vagyis tegnap: 2015.03.28.)

Jajj :'(

 

A fellépés nem volt olyan rossz, bár voltak benne bakik.

De jól éreztük magunkat végig. :)

Ez a képeken is látszik, amiket felraktunk facebookra. :)

Még sok ilyen fellépést! :)

 

Jó éjszakát! :) Szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr617314468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása