Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.01 és 2015.04.02. Nem tudok nélküle élni... :'(

2015. április 03. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Bocsi, hogy szerdán nem írtam, bulizni voltam. Tegnap pedig bealudtam. :(
Szerdán dolgoztam. Reggel egy buszon mentünk. Barátnôm is ott volt, és vele elhülyéskedtünk. :D Meg akarom neki mutatni, hogy nélküle is boldog vagyok. (amúgy nem..)
A munka jól telt. :) Megismertem egy nagyon aranyos lányt, vele voltam szinte egész nap. Jó volt. :)
Ezután mentem cipôt venni estére. Megvettem azt, amilyet szerettem volna. :)
Este pedig mentem bulizni barátnômmel. :) Elôtte beültünk iszogatni, jól éreztük magunkat. :)
A buli jó volt, bár a végén már elég szar számok mentek. Eljöttünk, és beültünk a mekibe, hogy majd ott megvárjuk az elsô buszt. Erre 4-kor jön a biztonsági ôr, hogy záróra... Most hova a francba menjünk?? Szerdán, vagyis csütörtökön csak 4-ig van meki... Hát beültünk a vasútállomásra. Ott a rendôrök elkaptak egy nôt, aki eltûnt, kizavartak egy hajléktalant, aki folyton visszajött, stb.
Mondom körülöttünk mindenkit eltüntettek, mi leszünk a következôk. :D
Hazaértem, aludtam.

Csütörtökön felkeltem fél 11-kor, mert anyám kitalálta, hogy menjünk Debrecenbe...
Bementünk, elintéztük a dolgunkat, utána pedig mentem edzésre. Tanulunk egy új táncot, amibe olyan durva dobâsok vannak, hogy csak nah. :O De jó lesz. :)

Tegnap megint szarul voltam miatta. Annyira hiányzik, hogy azt elmondani nem tudom. :'( Már soha az életbe nem fog hozzám szólni? B*sszus ô életem értelme, és én ezt nem bírom, hogy még csak nem is köszön. :'( Miért veszîtettem el ôt is? :'( Mindig ez van. :'( Csak az a különbség, hogy ôt elveszíteni olyan, mintha meghalt volna... Annyira fáj.. :'( És soha nem fogom tudni túltenni magam rajta. Elfelejteni meg pláne nem fogom.
Szerdán a buliban jött oda pár srác, de eléggé nyomulósak voltak... Rosszul voltam, ha hozzám értek. Egyszerûen nem tudom elviselni, hogy más pasi hozzámérjen. Nem megy. Csak ôt tudom elviselni, senki mást. :'(
Nagyon hiányzott a buliban és utána is, mert ezelőtt mindig együtt mentünk bulizni. Utána pedig együtt jöttünk haza, és együtt aludtunk egy picit. Most meg...ki tudja mit csinál...Annyira fáj :'(

Egyébként hót beteg vagyok, a buliba meg mêg jobban megfáztam..

És ahogy ígértem, idézek a leveleibôl:
15. szülinapomra ezeket írta:

"Nagyon szeretlek, ÖRÖKKÉ IMÁDLAK, és megérdemled (az ajándékot), mert nagyon sokat segítettél matekból (ugye így kezdôdött), aztán minden perc, amikor kettesben együtt lehettünk, és még sok mindent köszönhetek neked, egy szóval megérdemled Szerelmem. Számomra te vagy a tökéletes úgy, ahogy vagy, és úgy szeretlek, ahogy vagy.
...Annyira jó veled mindig minden; mostanában egy kicsit veszekedtünk, de megbeszéljük és ez annyira jó, és nem tudunk egymásra haragudni és ez is jó.
Nem leszek többet ilyen, hogy veszekedni kelljen, mert általában miattam vitatkoztunk, de változni fogok! De milyen az a kapcsolat, ahol nem veszekednek egy kicsit, de a mi kapcsolatunk azért jó, mert megbeszélünk mindent, és nagyon ismerjük egymást, ez is nagyon jó.
Boldog Születêsnapot Szerelmem
Nagyon Szeretlek IMÁDLAK ÖRÖKKÉ KICSIM"

Ha azt mondja, hogy örökké, akkor miért hagy el egy ilyen kis senki miatt??? :'( :'( :'(

Jó reggelt!

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr677335220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása