Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.05. Nem fogod elrontani a kedvem! :)

2015. április 06. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Tegnap egész jó napom volt. :) Délelôtt pihengettem meg tanulgattam. Ebédre meg voltunk hívva mamáék. A családozástól jó kedvem lett. :) Ezután apával kimentünk a pályára pihenni; de voltak kint, és elfoglalták a kaput. Hát akkor hazajöttünk, és itthon fociztunk. :) (Legalább megvolt a bemelegítès is :D). Jó volt, kellemesen elfáradtunk. :)
Ezután mentem barátnômmel sétálni. :) (Tegnap ô öntött belém lelket már korán reggel, amit köszönök neki. :) <3 )
A sétán is elvoltunk, hülyéskedtünk. :)

Aztán otthon pihentem, filmeztem ilyenek. :)

Tegnap is gondoltam rá, de már nem fájt annyira, mint elôzô nap. :)
Lehet, hogy most boldog mással, de eljön az idô, amikor ô fog sírni miattam. És akkor fogok rajtad nevetni, hogy mennyire hülye voltál, hogy elhagytál. :)

Most nem szeretnék idézni a leveleibôl, mert attól mindig szomorú leszek; és most nem szeretném elb*szni a kedvem.

Boldog nyuszit mindenkinek! :) Lányoknak sok locsolót, fiúknak pedig sok tojást meg pénzt. :D

Legyen szép napotok! :) Sziasztok! :)

(Bocsi mindenkitől, hogy csak most, mostanában telóról nem engedi kirakni. :( )

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr297342982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása