Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.10. Kimerítô napok..

2015. március 10. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Annyira fáradt vagyok mostanában, hogy már 8-kor bealszok...Alszok 1 órát kb., aztán elmegyek fürödni és utána meg éjszaka nem tudok aludni..

Sûrû és hosszú napom volt, ahogy az kedden lenni szokott. 0. óra, szalcsis táncpróba, aztán edzés. Elfáradtam. Kimerült vagyok nagyon...

 

Ma nem láttam. Szeretném pedig. De nem azzal a csajjal... Egyedül. Kíváncsi vagyok, hogy akkor hogy viszonyulna hozzám. Köszönne-e, meg ilyenek...

Nem hiszem el, hogy csak úgy elfelejtett...2,5 év után??! De az nagyon idegesít, hogy szarba se vesz. Szerintem nem ezt érdemlem. Rengeteg jót kapott tôlem. És én is tôle. Kicsit belegondolhatna...abba is, hogy ki az akinek tényleg ô jelenti az életet...

Mit meg nem adnék érte, hogy újra beszélgessünk legalább...

 

"Sírsz majd, mert az idő túl gyorsan telik, és elveszítesz valakit, aki közel állt hozzád. Épp ezért készíts sok fényképet, nevess túl sokat és szeress úgy, mintha sosem bántottak volna: mert minden 60 másodperc, amit szomorúan töltesz, az egy perc boldogság..amit már sosem kapsz vissza.!"

 

Szép álmokat! :

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr27258401

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása