Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.16. Ma miatta voltam boldog :)

2015. március 16. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Ma jó napom volt. :) 

Suli egész jól telt. Tesin fociztunk. :) Nagyon szeretem a focit *...* :) Kiskoromba apával mindig fociztunk. :) És persze errôl is ô jutott eszembe, az én focista szerelmem. :) <3

Faktról most hamarabb elengedett a tanár. Mentem a buszmegállóba. Ott volt. De a jó hír, hogy egyedül. Ês azzal a busszal jött haza, amivel én. :)) 20 percig egy légtérben voltunk. :) De még most se köszön...

De ettôl annyira boldog lettem, hogy mikor hazajöttem énekeltem, a mosolyt le nem lehetett törölni az arcomról, ugráltam, és sírtam örömömben. :) Mindezt csak azért, mert láttam és mert a közelemben volt egy kis idôre. :))

Madarat lehetett volna velem fogatni. :D

Nagyon hiányzott, és ez egy picit enyhített rajta. 

 

Ez feldobta az egész napom, sôt az egész elmúlt 1,5 hónapomat. :) (1,5 hónapja szakítottunk)

Remélem lesz még ilyen alkalom. :)

 

Hisz a sorsban. Tehát ha több ilyen is lesz, remélem rájön, hogy mit üzen neki a sors...

 

Egy idézet, ami jellemzi a napomat, amit kiraktam facebookra :

 

 Azokon a napokon, amikor éppen csak összefutottunk, mindig erősebb voltam, mint a többi átlagos napon. Azokon a napokon, amikor rám mosolyogtál, úgy éreztem nincs lehetetlen. Azokon a napokon, amikor beszélgettünk is, táncoltam a tükör előtt, énekeltem a zuhany alatt, nevettem a testvérem faviccein, és ezerszer meghallgattam a dalt, amit te mutattál. Azokon a napokon amikor hozzám értél, bolondot csináltam magamból ismeretlenek előtt, elmondtam az embereknek mennyire szeretem őket, és nevettem, míg a könnyem kicsordult. Azokon a napokon.. csak miattad: tényleg önmagam voltam. :) <3

És boldog. :)))

 

Jó éjszakát, szép álmokat mindenkinek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr797276397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása