Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.17. Kezdem megszokni, hogy nincs velem és kezdek boldog lenni nélküle ;)

2015. március 17. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

 

Ma is jó napom volt. Kicsit rosszul indult, mert nem sokat aludtam és reggel elég morcos voltam, de egész jó volt. :)

Suliban nem volt semmi különös. Suli után szalcsis táncpróba volt, ami nagyon jó volt. :D Jó a hangulat, jó érzés táncolni stb. :)

Ezutân megint elkéreszkedtem hamarabb, mentem edzésre. Az is jó volt, bár egy fellépésünk elmarad. :(

 

Ma nem láttam, mivel mire hazaérek, ô már edzésen van.

El akarok menni egy meccsére, megnézni, hogy hogy játszik az új csapatban. Barátnômmel meg is beszéltük, hogy majd elmegyünk egyre. :)

Régen mindig ott voltam a meccsein amikor csak tudtam, és ez erôt adott neki. :) Hátha így lesz. :)

 

Kezdem megszokni, hogy nincs velem, bár nagyon nehéz. De erôs vagyok. :)

Talán most tényleg így kellett lennie.

 

De az nagyon zavar, hogy az utcán úgy csinál mintha nem is ismerne... Igenis ismer! Sôt! Csak ô ismer igazán. Ezt meg akarom vele beszélni.

 

Egy közös emlék:

 

Voltunk egyszer vidámparkban együtt. Ezelôtt se volt túl jó a kapcsolatunk, de ez rendbe rakta. :) Pecáztunk egy plüss elefántot, ami azóta is itt ôrzi az álmaimat az ágyamban. :) 

Sokszor adtunk egymásnak plüssöket. :) A kedvencem az a maci, amivel nap mint nap elalszok. Mindig befújta a sprey-êvel, amit IMÁDOOK. *...* <3 :) 

 

Jó éjt, szép álmokat mindenkinek a kedvenc macijával! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr477279507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása