Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.29. Emlékek...csak ennyi maradt :'(

2015. március 29. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

 

Ma lájtos napom volt. Pihentem szinte egész nap. Bár tanulnom kellett volna...

Segítettem anyámnak az ebéd fôzésben. Utána endet raktam a szobámban.

Ezután elmentem barátnômmel sétálni. :) Nah ebbe úgy elfáradtam, hogy csak nah..

Ezután fociztunk apával. *...* :) Annyira hiányzott már, olyan rég fociztunk. :(

Legutoljára Pécsett fociztunk, de ott ott volt az én focista szerelmem is. :'( <3

Olyan jó volt velük játszani, meg azt látni, hogy egészen jól elvannak. :')

 

Tegnap én kiraktam fb-ra, hogy fellépésünk lesz, erre ma reggel kiírta fb-ra, hogy ma meccse van. Eddig semmi ilyesmit nem írt ki. Nem tudom mit akar ezzel, de jól esett, hogy valamit biztos akar vele. :D

 

Ma az jutott eszembe, hogy egyszer megnyertek egy meccset és elmentek kocsmázni. (Nem iszik!) Az edzô hívta meg ôket.

Szóval felhívott, hogy mindenkit meghívtak két sörre. Ezzigen mondom, sörözgetsz? És kiderült, hogy félrehallottam, mert azt mondta, hogy két körre. :D (És kólát ivott amúgy.)

Jót nevettünk rajta. :D

 

Sok szép közös emlékünk van, amiket soha nem felejtek el. :') <3

Boldog voltam vele, és erre mindig is emlékezni fogok! :') <3

És még mindig szeretem, és szeretni is fogom ÖRÖKKÉ! <3 <3 <3 :'(

Mindenki azt mondja, hogy felejtsem el... Ezt a rengeteg jót, amit együtt átéltünk? Nem. Legalább az emlékeimben maradjon már. Ha a szívemben nem volt jó neki...:'(

 

Holnap ismét egy korzós emléket fogok elmesélni. :)

 

Jóéjt! Szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr227318476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása