Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.03.31. Jó lenne látni...

2015. március 31. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

 

Átlagos, pörgôs napom volt. 0. órám volt, aztán a 3. fizika végén zenét hallgattunk, ami tetszett. :) Törin filmezni akartunk, de nem indult el, és így nem csináltunk semmit. Angolon picit nyelvtanoztunk, de közbe gépeztünk is. :D Aztán volt egy dupla infóm, amire nem mentem be, lemásoltam a pénteki meg a hétfôi matekot legalább addig. Aztán volt egy németem, de arra se mentem be, mert írtunk, és nem akartam 1-est kapni. (Infóra amúgy se kell bejárnom, mert leadtam.)

Suli után szalcsis táncpróbánk volt, ami jó volt. :) Szeretem ezeket a próbákat. :) Aztán futottam edzésre, az is jó volt, csak letört a körmöm. :(

Miutân hazajöttem, jött barátnôm és elvoltunk; hülyéskedtünk. :)

 

Már egy ideje nem láttam, ès ez rossz. :( Szeretném látni. De nem azzal a csajjal...

Miért volt ilyen hülye, hogy lecserélt erre a csajra? Hát ki az? :D Jajj ez már vicces :D

 

Egyébként amikor ittvolt barátnôm, visszaemlékeztünk a régi szép idôkre, amikor még normális, aranyos srác volt. Ahh annyira IMÁDTAM <3 <3 <3 

És most mi lett belôle?? Egy hülye f*sz... De én hiszek benne, hogy tud olyan lenni, mint régen, és tudom, hogy szüksége lesz az anyukájára. :) (sokszor hívott úgy, hogy anya :))

Csak ehhez más környezetbe kell kerüljön, mert az, ahol most van, az teljesen megváltoztatta. De tudom, hogy ez nem lesz így mindig.

 

Tudom, hogy azt ígértem, hogy idézek a leveleibôl, de nagyon fáradt vagyok most elôkutatni ôket. Sajnálom. :(

De mivel megígértem, be fogom tartani! :)

 

"Azt hiszem téged is csak mutatóba kaptalak a sorstól, hogy ilyen is lehetne... De nem lesz!"

 

Jó éjt! Szép álmokat! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr847325302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása