Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.06. Családi húsvétozás :)

2015. április 07. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok! :)

Tegnap is elég jó napom volt. Délelôtt pihentem. Locsolók nem jöttek, csak a családból. Nem is baj. :D Egy valakinek örültem volna ha jön; de tudtam, hogy ô úgyse fog. Pedig tavaly ezt is együtt ünnepeltük...

Délre mamához mentünk ebédre, utána pedig átmentünk a tesójához is. :) Vacsorára pedig dédihez mentünk. (Aki egyébként a szomszédja..)

Tegnap már jobb kedvem volt, de még most se telik el úgy nap, hogy ne gondoljak rá... Kib*szottul hiányzik, de már megszoktam. Remélem egyszer ô is rájön, hogy hiányzok neki... Mert én nem tudom elhinni, hogy nem. Hiszek benne, hogy rá fog jönni.

Most pedig a barátaimmal vagyok/leszek, és nem fogom mégegyszer elhanyagolni ôket senki miatt!! Ezt megígérem.

Most pedig válasszatok ti, hogy közös sztorit meséljek, vagy idézzek tôle, vagy mindkettô? :)
Írjátok meg nyugodtan! :)

Addig pedig elmondom, hogy még mindig kiállok amellett, hogy egy napot sem kapsz vissza az életbôl, így úgy éljétek minden egyes napotokat, mintha az lenne az utolsó!!

Legyen szép napotok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr287347106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása