Igaz szerelem volt...

Igaz szerelem volt...

2015.04.07. Kezdem megszokni :)

2015. április 09. - Galgóczi Klaudia

Sziasztok!

Ma átlagos napom volt. Már egészen megvagyok nélküle.
Délelőtt tanulgattam, meg anyám dolgait csináltam..Délután pedig a saját dolgaimat intéztem, meg mentem edzésre. :)
Régebben sokszor jött velem edzésre..szerettem amikor ott volt. :) ♥ Jajj annyira szeretem még mindig. Fogom is. ♥ ÖRÖKKÉ!!! ♥

Este pedig egy jó ismerősöm felvidított, már a puszta jelenlététől jobb kedvem lett. :)

Bocsánat mindenkitől, hogy nem írtam, nem volt gépem, telóról meg nem engedi...

A következő bejegyzésben leírom az azóta történt dolgokat. :)

Pusszi :*

A bejegyzés trackback címe:

https://nekemmainapigoazigazi.blog.hu/api/trackback/id/tr467349102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása